Hittade på Care of Carl, en webbutik. Hoppas de är lika snygga i verkligheten!Åhh va snygga! Var hittade du de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade på Care of Carl, en webbutik. Hoppas de är lika snygga i verkligheten!Åhh va snygga! Var hittade du de?
En kvalificerad uppskattning är att det är antalet korkade kolleger dividerat med antalet kloka dito. Då får man ett nyckeltal uttryckt i procent hur stort korkindex man har i organisationen.Kanske dum fråga, men vad menas med korkindex?
Vad gott.... tänkte tanken på det igår men blev grislåda istället... idag blir det schnitzel och strips...Hjälp vad jag är sugen på falukorv
Det kan ta en timme innan man hittat alla delar.Nu är det någon idiot på spåret igen vilket gör att jag sitter på stillastående pendel.
Alltså är det verkligen så här ofta idioter är på spåret? Tar det verkligen över en timme att plocka bort personer? Eller är det kodord för annat...
Jag räknar mina 6 timmar långa pass som "långpass", helt enkelt för att jag har många pass som är kortare än så.Lite nyfiken på hur ett 8,5 timmar (minus lunch?) arbetspass kan anses vara långt?
Dom hade dom på ortopeden när jag provade ut mina nya inlägg .... men priset fick mig att rygga :OHaft en lugn stund på jobbet, så letade sneakers och hittade äntligen ett par jag ville ha som jag nu beställt.
Visa bifogad fil 113662
Nu gäller det bara att dom är sköna och i rätt storlek..
Det är dagskursen på hur mycket kork istället för hjärna som används under dagen på ett företag för att fatta beslut och diskutera saker.Kanske dum fråga, men vad menas med korkindex?
Brukar inte det heta olyckshändelse?Det kan ta en timme innan man hittat alla delar.
Så vackert - jag var också ute och tittade nyss !!