Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Solen fortsätter stråla men jag inser att jag behöver någon typ av solskydd till fönstrena i mitt hemmakontor. Sitter just nu med keps på framför datorn :D i dag väntas spinning och bodypump och sen gästspelar jag på sambons ridlektion då han är bortrest. Kommer nog vara lite mör i kväll efter all träning :)
 
Tänkte beställa lite grejer till nya stallet. Men när jag väl lagt allt i kundkorgen så stängde jag bara ned sidan. Såklart inga saker jag måste ha, men jag blir lite irriterad på beteendet. Jag har bättre saker att göra på lunchen liksom...
 
En ny art av kontorsråtta

BA6CA5E8-7598-4BD4-A5DF-0B8ECA7D20C9.jpeg
 
Sitter på händer, biter i tungor, slår huvudet mot bordet och håller på att sprängas pga korkade saker på jobbet.

Kan man få lugnande som man kan äta innan man åker in till jobbet bara för att klara av att inte explodera? :angel:

Det kommer att vara korkade saker och korkade människor på jobbet. Alltid! På det här jobbet och på nästa.

Knepet är att acceptera att det är så. Knepet är att inte ha så många fucks to give. Och vid min ålder är burken tom!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 519
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp