Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En ynklig liten pins fick jag för 5 års slit
Den spolade jag ner på toan nu

Är det redan gjort nu så är det ju försent att inte göra det, men tänk i framtiden på att i toan ska bara kiss, bajs, kräk och papper spolas ner. Spolar man ner annat kan det dels bli stopp i rören och dels så blir det svårt hos reningsverket att få bort annat innan vattnet släpps ut därifrån.

Men att du stör dig på att få endast en liten pin efter alla års slit förstår jag!
 
Vaknade i morse och klev upp ur sängen. Insåg vad jag gjort först när jag var på toa. Jag har inte en enda gång sen i höstas klivit upp ur sängen direkt jag vaknat, utan legat kvar och försökt förhandla med mig själv kring varför jag måste kliva upp. Sen har jag tagit tag i en surdeg redan, så skönt! Är det ljuset eller är det stallflytten som redan ger effekt? Måtte det hålla i sig bara...
 
Sitter i skypemöte. Efter det nytt skypemöte. Och efter det... ...jäpp, nytt skypemöte. Och gissa vad jag ska göra efter det mötet?

Jag har också en sån dag idag. Mitt första möte börjar om en halvtimme och det var med nöd och näppe jag lyckades klämma in lunch mellan mötena. Suck. Vi får kämpa att hålla oss alerta tillsammans. Tycker step och joddel låter utmärkt. ;)
 
Tog bara 3 timmar att ta sig till jobbet. Började i alla fall i tid så blev bara en timme sen.
Sitter och försöker jobba men min hjärna vägrar fokusera på något alls. Hur går man från att skriva kemikalieregler till att hamna på hemsidor om hur man gör för att få se ett spöke helt utan att ens märka att det hände? :cautious:🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 569
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp