Alltså, jag skulle vara helt körd efter typ tjugo minuter på en förskola.
Fullt förståeligt!
Det gör dock inte arbetspasset långt utan det bara känns så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det beror ju på vad man utgår ifrån. Är en van vid kortare än så eller har utmaningar kan det vara långt. Jag tycker generellt att ett åttatimmarspass är långt även med inkluderad rast - kör man över det så är det absolut jättelångt i min bok.Fullt förståeligt!
Det gör dock inte arbetspasset långt utan det bara känns så
Fast det beror ju på vad man utgår ifrån. Är en van vid kortare än så eller har utmaningar kan det vara långt. Jag tycker generellt att ett åttatimmarspass är långt även med inkluderad rast - kör man över det så är det absolut jättelångt i min bok.
Har också gjort tolvtimmarspass och det räknas som jättejättelångt.
Jag har en nuvarande personlig gräns på sex timmar i sträck på grund av hund.
Du tuffar ju å andra sidan på som en galning!
Jag tycker ett vanligt pass ärlångt - för långt. Heja sextimmarsdagar.Givetvis kan det skilja sig åt mellan olika arbeten och personer. Jag känner bara att det är svårt att tycka att ett vanligt heltidspass är långt
Jag själv föredrar långa och färre pass så jobbar tolv timmar inklusive lunch. Hade föredragit måltidsuppehåll men det är bara vid nattjobb och sjukhusbevakning.
De två sistnämnda är ju dessutom 13 timmar långa
Jag tycker ett vanligt pass ärlångt - för långt. Heja sextimmarsdagar.
Men ja, hade jag kunnat välja typ natt hade jag också gärna gjort färre men längre pass. Det frigör en annan typ av fritid.
För en som inte är van vid heltid längre känns det som ett långt pass .Lite nyfiken på hur ett 8,5 timmar (minus lunch?) arbetspass kan anses vara långt?
Typ. I början var det mäktigt för skallen. Upplever ingen stress utan det är alla intryck. Mer trött mentalt än fysiskt så att säga .Alltså, jag skulle vara helt körd efter typ tjugo minuter på en förskola.
Ja, man ju förstå varför DU undrar...Lite nyfiken på hur ett 8,5 timmar (minus lunch?) arbetspass kan anses vara långt?
För mig är en optimal arbetsdag sex timmar. Blir mentalt slut av alla intryck på jobbet och då har jag ett lungt kontorsjobb. Men nu har de flesta inte de förutsättningar jag harLite nyfiken på hur ett 8,5 timmar (minus lunch?) arbetspass kan anses vara långt?
Just nu jobbar jag tre dagar i veckan helt perfekt, tills lönen kommer8 1/2 timmar måndag- torsdag inte långt. 6 timmar fredag är som måndag-torsdag i ett paket......