Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis tagit mitt livs första blodprov. Skitläskigt, men partnern var med och höll mig i handen hela tiden och pratade med mig så att det skulle bli lättare att slappna av. Tydligen har jag fina och bra blodkärl för sånt där, och det gick verkligen hur snabbt som helst. Men usch så läskigt ändå. Nu ska vi iväg och äta lunch!
Oj hur har du klarat dig undan i alla år? Tycker det är provtagning var och varannan gång man.är hos läkare.

Varit ute på kundbesök på morgonen. Nu jobbar jag löite hemma. Ska lasta in hundarna i bilen och åka på nåsta kundbesök i annan stad. Tänkte passa på att ta en långpromenad för vädret är fantastiskt.

Fått ett stort munsår på överläppen så att springa på kundbesäk är inte så kul men men

Vartannat år måste vi på jobbet lämna 6-9 rör annars fårvi inte jobba kvar. Annars har man vell lämnat om man varit sjuk som förkylning mm och behövt läkare..
Aldrig haft jobb där något blodprov behövts, och inte heller behövt till läkare pga förkylning eller så. Har nog en del tur när det gäller fysisk hälsa (och är inte heller tillräckligt social för att bli smittad av andra).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 433
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 713
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 141
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
231
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama