Trött men ganska glad. Har haft en mysig födelsedagsmorgon, är tydligen 41 nu, rafflande! Nu blir det jobb och ikväll hopplektion.
Grattis på födelsedagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trött men ganska glad. Har haft en mysig födelsedagsmorgon, är tydligen 41 nu, rafflande! Nu blir det jobb och ikväll hopplektion.
GrattisTrött men ganska glad. Har haft en mysig födelsedagsmorgon, är tydligen 41 nu, rafflande! Nu blir det jobb och ikväll hopplektion.
Oj hur har du klarat dig undan i alla år? Tycker det är provtagning var och varannan gång man.är hos läkare.Har precis tagit mitt livs första blodprov. Skitläskigt, men partnern var med och höll mig i handen hela tiden och pratade med mig så att det skulle bli lättare att slappna av. Tydligen har jag fina och bra blodkärl för sånt där, och det gick verkligen hur snabbt som helst. Men usch så läskigt ändå. Nu ska vi iväg och äta lunch!
Jag har i princip aldrig varit hos läkareOj hur har du klarat dig undan i alla år? Tycker det är provtagning var och varannan gång man.är hos läkare.
Vartannat år måste vi på jobbet lämna 6-9 rör annars fårvi inte jobba kvar. Annars har man vell lämnat om man varit sjuk som förkylning mm och behövt läkare..Jag har i princip aldrig varit hos läkare
Är det det ditt ben som fortfarande strular? Hoppas du får någon lösning snart.Gick en promenad i solen. Skönt! Men nu har jag ont och vet inte riktigt var jag ska ta vägen.. nåja, har jag överlevt såhär långt.
Ska till ortopeden nästa torsdag, får se hur det går.
Skrikit?Alltså hade jag varit skidåkare har tränaren fått sig en smäll om han skrikit så på mig
Kanske därför jag inte idrottar
Tittar på vm studion på sexan och det var ett inslag som visade hur tränaren ”hejar på” i spåretSkrikit?
Ja precis, samma som det varit i ett par år nu.. hoppas verkligen att ortopeden kan göra nåt!Är det det ditt ben som fortfarande strular? Hoppas du får någon lösning snart.
Ok. Ja förmodligen jag med. Jag åker helst i soffan...Tittar på vm studion på sexan och det var ett inslag som visade hur tränaren ”hejar på” i spåret
KOM IGEN JOBBA HÅRDARE
Jag hade lackat ur fullständigt
Tänker alltid att det bor en liten sadist i många elittränareOk. Ja förmodligen jag med. Jag åker helst i soffan...
Varför måste ni lämna och varför så många rör?Vartannat år måste vi på jobbet lämna 6-9 rör annars fårvi inte jobba kvar. Annars har man vell lämnat om man varit sjuk som förkylning mm och behövt läkare..
Det är så inom vissa fackförbund. Beror ju på vad man jobbar med osv...Varför måste ni lämna och varför så många rör?
Men är det för att kolla hälsan då?Det är så inom vissa fackförbund. Beror ju på vad man jobbar med osv...
Aldrig haft jobb där något blodprov behövts, och inte heller behövt till läkare pga förkylning eller så. Har nog en del tur när det gäller fysisk hälsa (och är inte heller tillräckligt social för att bli smittad av andra).Vartannat år måste vi på jobbet lämna 6-9 rör annars fårvi inte jobba kvar. Annars har man vell lämnat om man varit sjuk som förkylning mm och behövt läkare..