Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öh, va? Jag har huvudvärk varje dag sen över 30 år tillbaka.Det är få förunnat så är det. Man kan inte ha ont I ett vaccum tänk på det...
Jag också. Tycker det är rätt skönt att slippa pipet som man först inte fattar vad det är och sen måste masa sig upp halvsovandes för att slå av.Vaknade innan väckarklockan
Ja man kan inte ha ont om det inte finns något. Huvudvärk tyder på att man har nånting innanför pannbenet...Öh, va? Jag har huvudvärk varje dag sen över 30 år tillbaka.
”Få förunnat”??
Jo fast jag vaknade en timme innanJag också. Tycker det är rätt skönt att slippa pipet som man först inte fattar vad det är och sen måste masa sig upp halvsovandes för att slå av.
Bättre vakna lite innan.
Fast alla har ju något där så jag tycker inte det var särskilt lustigt det du skrev.Ja man kan inte ha ont om det inte finns något. Huvudvärk tyder på att man har nånting innanför pannbenet...
Ja en del mer eller mindre... iaf verkar en del inte förstå hur de skall använda det...Fast alla har ju något där så jag tycker inte det var särskilt lustigt det du skrev.