Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för påminnelsen, måste hämta ut mitt passÄr fö i lite lätt chock... mitt pass har gått ut och av diverse anledningar behöver jag ha ett. Jag gick med stor bävan in på polisens hemsida i helgen för att boka tid... och fick en imorgon! Det fanns massor att välja mellan så jag kunde passa in det perfekt med att jag ska till naprapaten imorgon också
Jag kan vara lite fyrkantig ibland!
Vad skönt du gillade den.Nu som först har jag ätit av kaffechokladkolan jag fick av dig vid secret santa @Sonic76 såååå god . Fick lägga band på mig och tejpa igen efter 3 bitar .
Det är februari och snö det BORDE vara kris Här tycker man att man är SNÄLL men sen när man Googlar så visar det sig att man måste KRIGA MED SINA GRANNAR och erbjuda BÄSTA MATEN?! Vad är det för små brats-fjäderfän egentligen.
KOM TILL MIN VERANDA!
Skaffat ny telefon eftersom den gamla börjar bli lite till åren. Nu sitter jag och får känslor av svek mot den gamla... (Maken ska få ta över den gamla sedan, så den får fortsätta leva vidare hos någon som inte är så beroende av sin mobil... Det blir ett rejält kliv uppåt för honom !)
Tur att vi åkte hem, katten rullar fram. Hon skulle gärna stannat ett tag till och moffat torrisar och annat gott, och kört med de andra katterna.
Notera storleksskillnaden. Gissa vems mat och vem som gick därifrån...
Visa bifogad fil 113477
Ja, jag tolkar det också så.Skulle jag också göra om jag hade haft en vuxen hemmasittare som till slut flyttade
Sen tror jag kanske inte att @trananmenade så bokstavligt som det tolkades.
Verkligen uppskattat (precis som det andra jag fick med! )Vad skönt du gillade den.
Kan ju liksom inte provsmaka själv
Jag har en halv påsa av min favoritlakrits kvarVerkligen uppskattat (precis som det andra jag fick med! )
Ta av dig den koftan,den är oklädsam, det kan du visst det men inte i samma mängd som vi andra, så vida den nu inte innehöll något du är allergisk emotVad skönt du gillade den.
Kan ju liksom inte provsmaka själv
Haha såklart jag kan…Ta av dig den koftan,den är oklädsam, det kan du visst det men inte i samma mängd som vi andra, så vida den nu inte innehöll något du är allergisk emot