Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis på födelsedagen @Morces!

164225778_3620666518055102_8688926780373579914_n.jpg
 
Ligger på soffan med en dånande huvudvärk och lätt illamående efter att ha kört tur och retur till Edinburgh för att sitta i möte och diskutera världens segaste projekt hela dagen. Ett sådant där projekt som egentligen är väldigt roligt och inspirerande, men sänks av att det är alldeles för många inblandade och alla vill att just deras sektor, regelverk och kunder ska prioriteras. Usch, det blev verkligen inget bra av det alls idag känner jag! Lägg då till att rummet vi satt i var både syrefattigt och mörkt, att kaffet var uselt och att jag dessutom sov dåligt i natt efter en lång dag igår, så börjar det kännas fullständigt rimligt att ha så ont i huvudet som jag har nu. Ska lägga mig och vila en stund och hoppas må bättre snart, för såhär kan vi inte ha det!
 
Skaffat ny telefon eftersom den gamla börjar bli lite till åren. Nu sitter jag och får känslor av svek mot den gamla... :D (Maken ska få ta över den gamla sedan, så den får fortsätta leva vidare hos någon som inte är så beroende av sin mobil... Det blir ett rejält kliv uppåt för honom :up: !)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
59 60 61
Svar
1 204
· Visningar
33 544
Senast: Lilla
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 726
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp