Den är fasen svårHaha såklart jag kan…
men kan jag sluta ??+
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är fasen svårHaha såklart jag kan…
men kan jag sluta ??+
Är så fruktansvärt godissugen att jag går i bitar. Tur att jag inte har något hemma och det är - försent, (eller?) att klä på mig och gå till ICA.
Edit: kom på att jag har chokladglass i frysen för när jag kraschar.
Snart kommer det nog ett bra jobb ska du se.Behöver nytt jobb nu.. Står inte ut. Ska söka fler jobb som jag hittat. Är dödstrött på allt.
Dags att köra Gran Turismo 7 på min egen profil
Fick provköra igår, trodde det skulle vara aptråkigt, blev helt fast
Just kommit hem. Hästen min valde en dag att 1 vara lite skadad på och 2 känna sig såpass pigg att man kastar sig för lite skuggor så matte dimper av.
Jag kan inte säga annat än att denna hästen håller mig på tårna. Borde vara tacksam han har ju fått 2 megasnygga shabrak den lille jäkeln
Nu ska jag leta rätt på ett mejl och tacka nej till jobb Nästan 10 000 mer i lön än vad jag har nu men känner samtidigt att det inte är rätt läge att ens försöka satsa på något nytt. Känner mig väldigt smickrad över dett amen måste tacka nej.
Mejla, smörja in vaden med lite liniment sen lägga sig i sängen där mina bostons redan gottat ned sig.
Det är inte alltid det är en bättre deal.Just kommit hem. Hästen min valde en dag att 1 vara lite skadad på och 2 känna sig såpass pigg att man kastar sig för lite skuggor så matte dimper av.
Jag kan inte säga annat än att denna hästen håller mig på tårna. Borde vara tacksam han har ju fått 2 megasnygga shabrak den lille jäkeln
Nu ska jag leta rätt på ett mejl och tacka nej till jobb Nästan 10 000 mer i lön än vad jag har nu men känner samtidigt att det inte är rätt läge att ens försöka satsa på något nytt. Känner mig väldigt smickrad över dett amen måste tacka nej.
Mejla, smörja in vaden med lite liniment sen lägga sig i sängen där mina bostons redan gottat ned sig.
Det är få förunnat så är det. Man kan inte ha ont I ett vaccum tänk på det...En till här som har huvudvärk. Hela dan ungefär. Jobbigt.