Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom nyss hem från en tur på hästryggen. Fick se norrsken idag också från hästryggen. Så himla coolt!! 😍🙌
20230227_184332.jpg
 
Just kommit hem. Hästen min valde en dag att 1 vara lite skadad på och 2 känna sig såpass pigg att man kastar sig för lite skuggor så matte dimper av.
Jag kan inte säga annat än att denna hästen håller mig på tårna. Borde vara tacksam han har ju fått 2 megasnygga shabrak den lille jäkeln :D

Nu ska jag leta rätt på ett mejl och tacka nej till jobb Nästan 10 000 mer i lön än vad jag har nu men känner samtidigt att det inte är rätt läge att ens försöka satsa på något nytt. Känner mig väldigt smickrad över dett amen måste tacka nej.

Mejla, smörja in vaden med lite liniment sen lägga sig i sängen där mina bostons redan gottat ned sig.
 
Är så fruktansvärt godissugen att jag går i bitar. Tur att jag inte har något hemma och det är - försent, (eller?) att klä på mig och gå till ICA.

Edit: kom på att jag har chokladglass i frysen för när jag kraschar.

Gissa vem som gar glass i frysen för exakt samma sak och som i skrivande stund funderar på om jag ska gå ner och pilla fram lite? :D

Dock finns det ett starkt motstånd till att flytta på mig just nu
 
Jösses vilken lång arbetsdag det blev, tog 2 h paus för träning och hundmatshandling och sen tillbaks till datorn. Har även vart ute på altanen och försökt spana efter norrskenet som alla mina bekanta fått se, men inte jag :cautious:
 
Just kommit hem. Hästen min valde en dag att 1 vara lite skadad på och 2 känna sig såpass pigg att man kastar sig för lite skuggor så matte dimper av.
Jag kan inte säga annat än att denna hästen håller mig på tårna. Borde vara tacksam han har ju fått 2 megasnygga shabrak den lille jäkeln :D

Nu ska jag leta rätt på ett mejl och tacka nej till jobb Nästan 10 000 mer i lön än vad jag har nu men känner samtidigt att det inte är rätt läge att ens försöka satsa på något nytt. Känner mig väldigt smickrad över dett amen måste tacka nej.

Mejla, smörja in vaden med lite liniment sen lägga sig i sängen där mina bostons redan gottat ned sig.

Det är alltid bra för egot att få sådana erbjudanden, även om en tackar nej.
 
Just kommit hem. Hästen min valde en dag att 1 vara lite skadad på och 2 känna sig såpass pigg att man kastar sig för lite skuggor så matte dimper av.
Jag kan inte säga annat än att denna hästen håller mig på tårna. Borde vara tacksam han har ju fått 2 megasnygga shabrak den lille jäkeln :D

Nu ska jag leta rätt på ett mejl och tacka nej till jobb Nästan 10 000 mer i lön än vad jag har nu men känner samtidigt att det inte är rätt läge att ens försöka satsa på något nytt. Känner mig väldigt smickrad över dett amen måste tacka nej.

Mejla, smörja in vaden med lite liniment sen lägga sig i sängen där mina bostons redan gottat ned sig.
Det är inte alltid det är en bättre deal.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
494
· Visningar
24 944
Senast: alazzi
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp