Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill inte gå till jobbet. -5,5 grader är allt för kallt för mig. Och tydligen ska det vara minusgrader på morgonen ett bra tag framöver.
Vi har lov här så vi pysslar med lite andra saker.
Ska se till att ta lunch när skidorna är.
 
Stort grattis på födelsedagen @Halfrek!

buffy-cake.jpg


(och ja, vi skiter i att Whedon är en rövhatt för Buffy kickar rumpa ;))
 
Hör en diskussion i fikarummet.. en man som nästan skriker " i de här länderna(östgötska)! Förstå mig rätt. Ja hade inte tagit ner MIN dotter dit"
Känns som, jag är inte rasist men....
Sen hör man kvinnorna som försöker sänka volymen och även att det inte är religon/land/etnicitet som är orsaken bakom en individs beteende. De frågar lugnt och han fortsätter skrika 🤪
 
Har precis tagit mitt livs första blodprov. Skitläskigt, men partnern var med och höll mig i handen hela tiden och pratade med mig så att det skulle bli lättare att slappna av. Tydligen har jag fina och bra blodkärl för sånt där, och det gick verkligen hur snabbt som helst. Men usch så läskigt ändå. Nu ska vi iväg och äta lunch!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 891
Senast: Tantan
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp