Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo det har du rätt i. Men uppfattas man inte som mindre seriös då?
Jag kanske kan göra så att jag mejlar och sedan ber dem ringa upp mig på torsdag om det är möjligt. Då har de läst innan också, det är ju rätt långdraget och invecklat med många datum.

Men å andra sidan kanske det är lite väl ambitiöst... för jag har bestämt mig för att jag inte vill "dra igång" något just nu. Jag vill bara höra hur de reagerar på alltsammans och kanske få tips. Varför ska det vara så svååårt? :arghh::p
Varför skulle det vara mindre seriöst? Tänker att många har svårt att kontakta facket under arbetstid, så de måste vara vana att få mejl också :)
 
Hemma. Trots att jag var i två mataffärer och gick förbi tre kondis som sålde semlor så motstod jag tappert suget att köpa semlor, chocolate chip and hazelut cookies, plus chips och dip, en prinsessbakelse och vansinnigt mycket annat. Nu sitter jag och äter mina sista klementiner och känner mig som en nykter missbrukare.
 
Jo. Jag har så många att jag inte hinner använda dem innan de torkar. Har några bläckpennor som jag köpte för ca 15 år sen eller mer och de är kvar i förpackningen än. Vanliga bläckpennor men själva pennorna har fina färger.
En gång när jag städade nattduksbordet och golvet bredvid så hittade jag drygt 35 pennor. :jawdrop:
IMG_20230228_171258.jpg

De jag har på skrivbordet och använder mest
 
Har spenderat de senaste timmarna surfandes på amazon, panduro och etsy. Känns jävligt oproduktivt men så sugen på The Nanny merch :laugh: Kunde ändå inte gå till affären, varit så halt och kändes onödigt då ett paket ev kommer dit imorgon så avaktar lite även om jag surar över brist på glass:down:
 
Nu har jag bestallt lite mer varor. I gar nar jag kom hem stod ett stort paket medicin pa veranda bordet (maste hallas kallt sa med kylklampar och isolering) I dag vantar jag en pase medicin och ett par paket fran Amazon ... och sedan kommer minst ett paket om dagen i en vecka eller sa.:) Jag GILLAR att fa paket! :love:
Nu bor jag kanske aka tillbaka till jobbet snart sa jag tjanar ihop betalning till alla paket jag vantar pa.:p
 
Totaldepp här. Lång jobbig dag med kollegor nära hela tiden. Sen böter fast jag ställt mig på rätt ställe och betalat i appen.

Men framförallt allt kaos med flytt av hästgrejer, ingen rutin på hur jag ska göra i stallet, stressade hästar och givetvis jobbiga fd stallkompisar i gamla stallet när jag var där och hämtade näst sista lasset grejer.

Vill bara gräva ned mig och aldrig vakna. Ångrar nästan att jag flyttade, vilket ledde till att hästarna flyttade och bilparkeringen försvann. Jag vet ju förnuftigt att det är bättre egentligen, men just nu känns det bara :turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
490
· Visningar
24 779
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp