Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mars är en vårmånad. Lite tröst ändå.
Fick 411:- i elstöd.
Varit ute och joggat under stjärnorna.
1605A541-A6EC-445F-B0D9-7B77A5A3CC55.jpeg
 
Jo det har du rätt i. Men uppfattas man inte som mindre seriös då?
Jag kanske kan göra så att jag mejlar och sedan ber dem ringa upp mig på torsdag om det är möjligt. Då har de läst innan också, det är ju rätt långdraget och invecklat med många datum.

Men å andra sidan kanske det är lite väl ambitiöst... för jag har bestämt mig för att jag inte vill "dra igång" något just nu. Jag vill bara höra hur de reagerar på alltsammans och kanske få tips. Varför ska det vara så svååårt? :arghh::p
Det är inte svårt. De är vana vid att hantera problem på arbetsplatsen, det är ju liksom det de gör. Så du behöver inte vara superförberedd. Ring dem. Säg "jag har ett problem" och ta det därifrån.

Du behöver all hjälp du kan få. Och facket är ofta en väldigt bra hjälp.
 
Blev väckt av en fanfar vid 8 idag. :rofl:
Först larmet som vanligt. Min stör ej hoppade ur så min mail plingade till då kollegan skickat ett mail 7.59.
Jag har en kiropraktortid imorgon kl 8. Så nu ett dygn innan kom både påminnelse sms+mail på den.
Sen kommer jag inte ihåg riktigt vad jag drömde men vad det än var gjorde inte saken mindre förvirrande...

Nu har jag precis skickat in lönerapport till kollegan så nu ska jag äta frukost.
Spännande start på dagen det här.:D
 
Kluven över om jag ska ringa eller mejla facket. Jag kommer ändå inte kunna ringa i dag, så mejl kanske är bäst.
Jag skulle nog ha börjat med ett mail bara för att få det överstökat. Och sen se om de blir telefonkontakt på det. Bara för att jag vet att jag kan undvika det för telefonsamtalet lite väl länge sen...😅
Tycker det är skönt att ha saker och ting skriftligt också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
24 669
Senast: Enya
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp