Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hör av dig till Anticimex sÄ skickar de sÀkert en ny faktura.Trött pÄ mig sjÀlv. Försnillat en rÀkning frÄn Anticimex pÄ lite över 2 000,- Jag mÄste hja underlaget för det kommer jag fÄ tillbaks halva vid husförsÀljningen.
Tvingat mgi sjÀlv till att laga mat nu ska jag bara tvinga mig till att Àta den inom kort ocksÄ. PÄ ruggigt dÄligt humör trots bra dag och det beror ju pÄ att jag egentligen Àr hangry
Ja ja det löser sig vÀl
Vaknade med huvudvÀrk, dÄlig start pÄ dagen.
Hitta den under soffbordetHör av dig till Anticimex sÄ skickar de sÀkert en ny faktura.
Ăr barnet hos dina förĂ€ldrar?
Edit: Antar att hon Ă€r hemma o det inte var min fd hundĂr barnet hos dina förĂ€ldrar?
Det kan vara svÄrt, men ge dig plus för att du försöker.Ligger I sÀngen
En fjÀrdedel av maten fick jag i.mig alltid nÄgot.
Förberett frukost att ha pÄ jobbet och planerat in utelunch med svÀrmor.
Att det ska vara sÄ j*vla svÄrt att Àta ordentligt.
Klarvaken sÄ att somnablir svÄrt
Kl Àr 07.30, sitter pÄ verandan med kaffe...
Joggade precis förbi en tjej. Jag ser henne flera mornar i veckan och tÀnker "jag borde ocksÄ va ute och springa pÄ morgonen"
MEN!
Det som förvÄnar mig Àr att hon alltid pratar i telefon nÀr hon joggar förbi.
Hade jag varit personen i andra Ànden hade jag tyckt det var otroligt störigt att lyssna pÄ nÄgon som försöker prata samtidigt som de Àr ute och joggar?
(Nu Àr det ju inte jag sÄ vet inte varför jag stör mig, men ÀndÄ )
Nu har jag bestallt lite mer varor. I gar nar jag kom hem stod ett stort paket medicin pa veranda bordet (maste hallas kallt sa med kylklampar och isolering) I dag vantar jag en pase medicin och ett par paket fran Amazon ... och sedan kommer minst ett paket om dagen i en vecka eller sa. Jag GILLAR att fa paket!
Nu bor jag kanske aka tillbaka till jobbet snart sa jag tjanar ihop betalning till alla paket jag vantar pa.