Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi gjorde allt digitalt via zoom. Hade omröstningar osv via någon google omröstning gällande olika förslag på aktiviteter osv. Fattar inte varför man måste träffas IRL! Dessutom var det ju också personer med på möhippan som inte bodde i samma stad. Men i övrigt förstår jag dig, min partner fick ta det mesta av mötena media jag gjorde annat :p
Smidigt ju! Hade det varit mina vänner hade jag tyckt det varit kul men jag vet inte vad jag kan komma med insiktsfull input kring vad bruden kan gilla att göra när jag endast känner henne via svågern som hon ska gifta sig med 😂
 
@Krålus
271086C7-34F4-46CE-B595-0D6D6CC16132.jpeg

Nej, jag ser att tvätten står och hänger utanför garderoben och har inte förstått sitt uppdrag :laugh:

(jag må vara lättroad men jag tyckte reklamplaceringen var dråplig :D)
 
Storhandlat, plockade om i köksskåpen för att få plats och tappade kakao-paketet på golvet .... så nu har jag dammsugit lite också.
Nu blir det lunch.
Din dammsugare kommer att lukta gott nu :D

Jag använder kanel för att stoppa de små myror som gärna vill flytta in via fönsterbrädan på försommaren. När risken är över och jag städar undan så får jag kaneldoft en lång tid framöver.
 
Stora killen har en orolig och pipig dag. Blir inte riktigt klok på vad det är. Han hänger efter mig och är visserligen nöjd så länge jag klappar honom, men kommer inte till ro som han brukar. Tycker han brukar bli lite såhär på vårkanten, men det känns för tidigt.

Jag har i alla fall gjort en massa sällangrejer, bytt till vårigare kökshanddukar, diskat ur flaskorna till kolsyremaskinen ordentligt, städat ur, gjort rent, och organiserat om badrumsskåpen, tvättat sminkborstar och såna där små skumgummi-ägg, lurvat av prydnadskuddar och dammat av taklampor i sovrummet och bytt till rätt storlek innerkuddar i vardagsrummet.

Det är andra dagen jag är såhär produktiv. Känner inte riktigt igen mig själv. Kanske är besatt någon energisk persons ande och det är det stora killen reagerar på. @LadyCovergirl, har du lämnat din kropp nånting idag?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
24 669
Senast: Enya
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp