Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smidigt ju! Hade det varit mina vänner hade jag tyckt det varit kul men jag vet inte vad jag kan komma med insiktsfull input kring vad bruden kan gilla att göra när jag endast känner henne via svågern som hon ska gifta sig medVi gjorde allt digitalt via zoom. Hade omröstningar osv via någon google omröstning gällande olika förslag på aktiviteter osv. Fattar inte varför man måste träffas IRL! Dessutom var det ju också personer med på möhippan som inte bodde i samma stad. Men i övrigt förstår jag dig, min partner fick ta det mesta av mötena media jag gjorde annat
Dumpa …Sorterat lite tvätt men tyvärr verkar den fortfarande inte förstå att den skall in i garderoben... återtagit soffan nu i ryggläge för det lyser en värmande lampa ute...
Lampan ute eller tvätten? Hällde upp ett glas rött till skidskyttet...Dumpa …
Haha jag är lättroad också...@Krålus
Visa bifogad fil 112868
Nej, jag ser att tvätten står och hänger utanför garderoben och har inte förstått sitt uppdrag
(jag må vara lättroad men jag tyckte reklamplaceringen var dråplig )
Din dammsugare kommer att lukta gott nuStorhandlat, plockade om i köksskåpen för att få plats och tappade kakao-paketet på golvet .... så nu har jag dammsugit lite också.
Nu blir det lunch.
Och nu har han plötsligt somnat i soffan när jag hade bestämt migFörsöker bestämma vilken pizza jag ska ta Barnet har tjatat sedan 15:00. Tänk om han hade ätit lite lunch istället…
Ta en morot!Jag försöker avvänja mitt klementinintag, men jag är så förbaskat sugen på något att jag sitter här och kämpar mot att äta allt möjligt annat onyttigt. Fasiken.
Tycker faktiskt inte det är okej att särbon håller på så.
Drick vatten (bra för njurarna) och knapra morot.Jag försöker avvänja mitt klementinintag, men jag är så förbaskat sugen på något att jag sitter här och kämpar mot att äta allt möjligt annat onyttigt. Fasiken.
Det är väldigt gott det brukar jag ha i färsbiffar oavsett sort...Jag har rört ihop smet till lammfärsbiffar kryddade med vitlök och spiskummin funderar på att testa en bit fetaost i några av dem också.