Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skit
Mek har slutat fulgråia får enstaka attacker ibland bara. Som när jag hittar hårtussar eller pappisar flimrar förbi i flödet.
Det tar tid, det vet jag ju
.
Ibland ska man inte skriva att man förstår men i det här fallet förstår jag. Och jag lider med dig.
Och ja det kommer ta tid. Och det kommer gå upp och ner.
Baksidan av kärlek.
Behöver du gråta. Gråt.
Behöver du skrika. Skrik.
Behöver du skriva. Finns vi.(även på pm)
Kram
 
Ville inte upp i morse och efter frukost är jag tillbaka i sängen. Noll lust till nåt. Men idag är iaf sista lördagen där jag inte kan åka till stallet dagtid. Det har känts så himla bortkastat med lediga dagar när jag haft kvällsfodring. Snart, snart kan jag åka ut precis när/om jag känner för det.
 
Har inte haft någon större matlust men lagade något som blev helt okej ändå. Ikväll blir det pizza för sonens skull, från hans favoritrestaurang ❤️ Ska nog ta en jag med även om jag inte tycker de är sådär jättegoda…

Från att ha gråtit i flera dagar och känt mig allmänt under isen känns det nu mest… ingenting :confused: Det är också märkligt.
 
Skrattar fortfarande åt den här
IMG_20230214_070532.jpg

Egentligen inte alls roligt, jag hade massor med grejer att skriva ut. Men jag är lättroad. Felet existerade, så jag kontaktade administratören.
 
Har mockat och promenerat. Mat finns det gott om, så jag behöver knappast laga något mer idag. Förutom att kanske svänga ihop en skål pizzasallad till :) ! Tänkte städa, men jag skjuter nog på det till imorgon...... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
24 669
Senast: Enya
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp