Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Otto var väldigt flitig här, ett av många fallna träd.
 

Bifogade filer

  • träd vid Koarp.png
    träd vid Koarp.png
    209,7 KB · Visningar: 42
Sitter och förfasas litegrann. Blev medbjuden på en bekants möhippa. Kändes konstigt att tacka nej även om jag inte är så nära med henne, tänker hon kanske inte har en massa nära vänner, vad vet jag. Men nu vill de som anordnar det ses för att planera också och jag kan inte tänka mig något värre än att sitta med en massa främlingar och lyssna på massa konstiga förslag (för jag känner ju bara hon som ska gifta sig och hon vet inte om detta). Och de verkar ha en idé om en heldag och jag tänker bara lady mitt sociala batteri orkar endast halvdagar med främlingar, du kan inte få bådeoch 😅
Vi gjorde allt digitalt via zoom. Hade omröstningar osv via någon google omröstning gällande olika förslag på aktiviteter osv. Fattar inte varför man måste träffas IRL! Dessutom var det ju också personer med på möhippan som inte bodde i samma stad. Men i övrigt förstår jag dig, min partner fick ta det mesta av mötena media jag gjorde annat :p
 
Njuter av en lyxig frukost bestående av pannkakor med mandelkrokant och jordgubbar samt en matcha latte. Tittar på Gardener’s World med Monty Don (han är med i programmet, inte i soffan). Drömmer om att ha ett litet B&B en vacker dag och servera pannkakor med kompott från egna fruktträd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 593
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp