Det gjorde vi nyårsdagen mycket bra....Undrar om vi ska tillbringa den här tråkiga dagen med Avatar på bio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde vi nyårsdagen mycket bra....Undrar om vi ska tillbringa den här tråkiga dagen med Avatar på bio.
Vi gjorde allt digitalt via zoom. Hade omröstningar osv via någon google omröstning gällande olika förslag på aktiviteter osv. Fattar inte varför man måste träffas IRL! Dessutom var det ju också personer med på möhippan som inte bodde i samma stad. Men i övrigt förstår jag dig, min partner fick ta det mesta av mötena media jag gjorde annatSitter och förfasas litegrann. Blev medbjuden på en bekants möhippa. Kändes konstigt att tacka nej även om jag inte är så nära med henne, tänker hon kanske inte har en massa nära vänner, vad vet jag. Men nu vill de som anordnar det ses för att planera också och jag kan inte tänka mig något värre än att sitta med en massa främlingar och lyssna på massa konstiga förslag (för jag känner ju bara hon som ska gifta sig och hon vet inte om detta). Och de verkar ha en idé om en heldag och jag tänker bara lady mitt sociala batteri orkar endast halvdagar med främlingar, du kan inte få bådeoch
Undrar om vi ska tillbringa den här tråkiga dagen med Avatar på bio.
Bara för det så vaknade A snuvig och med halsont så vi kanske få skjuta på det.Gör't! Jag och sambon såg den i mellandagarna, vi gillade den .
Tycker faktiskt inte det är okej att särbon håller på så.Vaken-ish... det var någon som studsade på magen och ville gå ut tidigare än vad jag planerat
Fick trycka in den en bit p g a blåsten.Tryckt ut markisen för första gången i år.