Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh god, då är mitt förslag på planering att vi går hemDu kanske är den som ska fixa? Hände mig, en i mina ögon, bekant skulle gifta sig, jag tänkte att jag nog tackar nej till möhippan om jag skulle bli bjuden. Men brudens syster ringer och säger att jag är den näst närmsta vännen och undrar om jag vill planera. Eftersom ingen annan ville/orkade fixade jag och brudens syster möhippan. Gillar fortfarande systern betydligt mycket mer. inget fel på bruden, vi är bara två helt olika människor med helt skilda intressen.
Så jobbigt när den håller på sådär!Trött på mig själv. Min hjärna söker saker att ha ångest över. Gah!
Laddar för dagens joggingrunda.
Sen blir det tonfisk hos päronen.
Precis så! Så frustrerande!Så jobbigt när den håller på sådär!
”Var det inte något vi hade ångest för? Jo, men tänk lite! Ja! Där, där har vi det!”
Du är jätteduktig ju!Känns som att det här jobbet kan bli jättebra! Jag hade inte ritat på många månader, tappade lusten då jag kände att så många andra var så himla duktiga ( ), men nu har jag jobbat och tittat på andras teckningar. Inte att de är dåliga nejdå, men jag ser så olika stilar och en del är betydligt enklare än andra. Det känns som att man inte behöver vara så jättebra rent klassiskt (typ realistiskt och olja på canvas), utan digitalt och naivt går också. Tog t.o.m en titt på mina gamla teckningar och tänkte att de ser inte så tokiga ut trots allt, och jag var den som satt och såg varenda spricka typ.
Så har jag setat hela kvällen med en teckning blev sketanöjd!