Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Startar dagen med pannkakor och väntar på att kaffet ska rinna klart. Sen blir det skogshuggarkläderna på för ett litet röjningspass :D

0E05283A-503A-4B3E-83B9-CC62ED3A2233.jpeg
 
😇 Du kanske är den som ska fixa? Hände mig, en i mina ögon, bekant skulle gifta sig, jag tänkte att jag nog tackar nej till möhippan om jag skulle bli bjuden. Men brudens syster ringer och säger att jag är den näst närmsta vännen och undrar om jag vill planera. Eftersom ingen annan ville/orkade fixade jag och brudens syster möhippan. Gillar fortfarande systern betydligt mycket mer. 🙈 inget fel på bruden, vi är bara två helt olika människor med helt skilda intressen.
Oh god, då är mitt förslag på planering att vi går hem 😂
 
Känns som att det här jobbet kan bli jättebra! Jag hade inte ritat på många månader, tappade lusten då jag kände att så många andra var så himla duktiga ( 😅), men nu har jag jobbat och tittat på andras teckningar. Inte att de är dåliga nejdå, men jag ser så olika stilar och en del är betydligt enklare än andra. Det känns som att man inte behöver vara så jättebra rent klassiskt (typ realistiskt och olja på canvas), utan digitalt och naivt går också. Tog t.o.m en titt på mina gamla teckningar och tänkte att de ser inte så tokiga ut trots allt, och jag var den som satt och såg varenda spricka typ.
Så har jag setat hela kvällen med en teckning :o:rofl: blev sketanöjd!
Du är jätteduktig ju!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 593
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp