Den heter New Orleans och smakar enligt systembolaget "Kryddig, söt smak med inslag av kanel, tropisk frukt, kardemumma, skogsbär, chili och lime"Vilken smak är det? Jag köpte någon vinter-mojito men har inte testat än.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den heter New Orleans och smakar enligt systembolaget "Kryddig, söt smak med inslag av kanel, tropisk frukt, kardemumma, skogsbär, chili och lime"Vilken smak är det? Jag köpte någon vinter-mojito men har inte testat än.
Känns inte som glögg med de smakerna så jag köper nog en flaska Tegner & Son att kurera mig med. Köpte pepparkakor igår och festade loss på efter jag var klar med allt, ihärdigt uppvaktad av hundarna som deltog så länge de fick. Törs inte låta dem äta så mycket men det de får är mycket uppskattat.Den heter New Orleans och smakar enligt systembolaget "Kryddig, söt smak med inslag av kanel, tropisk frukt, kardemumma, skogsbär, chili och lime"
Det gör du rätt iKänns inte som glögg med de smakerna så jag köper nog en flaska Tegner & Son att kurera mig med. Köpte pepparkakor igår och festade loss på efter jag var klar med allt, ihärdigt uppvaktad av hundarna som deltog så länge de fick. Törs inte låta dem äta så mycket men det de får är mycket uppskattat.
Även om jag inte motar eventuell svaghet med glögg och pepparkakor så blir jag iaf lite varmare inombords och är förhoppningsvis piggare i morgon.
Håller med!Att räkningarna dras från kontot är den manifestation av att göra rätt för sig som finns idag. Hade säkert tyckt att räcka över kontanter varit lika gött när det var sättet att göra det på.
Obetalda räkningar känns oskönt, som lån som när som helst kommer tvinga saldot mot noll. Inte helt rationellt kanske.
Ja fast jag har inte gjort det själv.Någon som kommer ihåg när man betalade räkningar med check och postgiro där man måste hitta ett postkontor innan det stängde, plitade ner sifforna och lämnade det i speciellt kuvert till personen i kassan?
Har snutit mig så mycket att jag har ont i näsan
Köpte spray men då började ögonen rinna istället. Har bäddat ner mig i sängen och är ynklig.
Jo det där kombinerar inget bra alls, därför mor min vägrar fler doser av det där vaccinet...Hon fick vänta extra länge på sitt dropp pga det där sista dosen innan....Inte alls bra.Som grädden på moset fick jag nu, samtidigt som jag får min infusion som sänker immunförsvaret, veta att jag inte har några antikroppar kvar efter 4 doser vaccin.
Jag hade gärna väntat in också, men fick som sagt veta både att jag skulle få maxdos dropp och avsaknaden av antikroppar först när jag hade infusionen i handen.Jo det där kombinerar inget bra alls, därför mor min vägrar fler doser av det där vaccinet...Hon fick vänta extra länge på sitt dropp pga det där sista dosen innan....Inte alls bra.
Usch så tråkigt hade varit så mycket bättre som sagt, se till och var rädd om dig och undvik smittor så långt du kan nu ❤.Jag hade gärna väntat in också, men fick som sagt veta både att jag skulle få maxdos dropp och avsaknaden av antikroppar först när jag hade infusionen i handen.