Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den heter New Orleans och smakar enligt systembolaget "Kryddig, söt smak med inslag av kanel, tropisk frukt, kardemumma, skogsbär, chili och lime" O_o
Känns inte som glögg med de smakerna så jag köper nog en flaska Tegner & Son att kurera mig med. Köpte pepparkakor igår och festade loss på efter jag var klar med allt, ihärdigt uppvaktad av hundarna som deltog så länge de fick. Törs inte låta dem äta så mycket men det de får är mycket uppskattat. :d

Även om jag inte motar eventuell svaghet med glögg och pepparkakor så blir jag iaf lite varmare inombords och är förhoppningsvis piggare i morgon. :idea:
 
Är dödstrött har suttit med min uppsats så många timmar den här veckan att det bara går runt i huvudet. Nu ska jag sluta för dagen och sen får jag jobba med den ett tag både lördag och söndag också. Ska iallafall börja skriva analys imorgon så det känns bra att komma igång med det inför den näst sista handledningen då kommer jag att hinna få feedback på den och sen utveckla och sen få mer respons på den.
 
Behöver ev en amputation 😅 Drog knät ur led tidigare idag när jag röjde i ateljen. Lyckades slå tillbaka knäskålen med en flaska fernissa :p Nu är knät size fotboll och jag haltar fram. Bra där Törnis, kanon.
Borde kanske dragit mig tillbaka efter denna händelse men målade istället envist i typ en timme. Riktigt smart 😅
 
Bra dag på jobbet men alltid lika trött när helgen infinner sig.
AW-fika med kollegorna och sen en sväng till systemet och köpte champagne till min kompis som fyller jämnt i morgon. Var iväg och lämnade den till henne på jobbet.
Nu har jag rasat ihop i soffan.
21E283AD-C318-4641-89AF-3BADCB1D1FB7.webp
 
Känns inte som glögg med de smakerna så jag köper nog en flaska Tegner & Son att kurera mig med. Köpte pepparkakor igår och festade loss på efter jag var klar med allt, ihärdigt uppvaktad av hundarna som deltog så länge de fick. Törs inte låta dem äta så mycket men det de får är mycket uppskattat. :d

Även om jag inte motar eventuell svaghet med glögg och pepparkakor så blir jag iaf lite varmare inombords och är förhoppningsvis piggare i morgon. :idea:
Det gör du rätt i :up:
Deras ekologiska starkvinsglögg går inte av för hackor! Den blev raskt en stapelvara i detta hem :angel::d
 
Att räkningarna dras från kontot är den manifestation av att göra rätt för sig som finns idag. Hade säkert tyckt att räcka över kontanter varit lika gött när det var sättet att göra det på.

Obetalda räkningar känns oskönt, som lån som när som helst kommer tvinga saldot mot noll. Inte helt rationellt kanske.
Håller med!
 
Som grädden på moset fick jag nu, samtidigt som jag får min infusion som sänker immunförsvaret, veta att jag inte har några antikroppar kvar efter 4 doser vaccin. 🥳
Jo det där kombinerar inget bra alls, därför mor min vägrar fler doser av det där vaccinet...Hon fick vänta extra länge på sitt dropp pga det där sista dosen innan....Inte alls bra.
 
Jo det där kombinerar inget bra alls, därför mor min vägrar fler doser av det där vaccinet...Hon fick vänta extra länge på sitt dropp pga det där sista dosen innan....Inte alls bra.
Jag hade gärna väntat in också, men fick som sagt veta både att jag skulle få maxdos dropp och avsaknaden av antikroppar först när jag hade infusionen i handen.

Missade delen med vägrar fler doser. Det gör absolut inte jag! Hade gärna tagit en femte eller varför inte en sjätte innan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp