Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får dropp. Och alltså, curling? Vad är grejen? En farbror envisas med att ha på det på tv i dagrummet och jag har enormt svårt att se dragningskraften till sporten.
Hoppas du mår okej ❤️ (Vet inte om du skrivit något jag missat men vill skicka lite omtanke om än oinformerad.)
Och nej, jag ser faktiskt inte heller tjusningen med curling. Kan entusiasmera mig för det allra mesta, men inte denna märkliga sport.
 
Hoppas du mår okej ❤️ (Vet inte om du skrivit något jag missat men vill skicka lite omtanke om än oinformerad.)
Och nej, jag ser faktiskt inte heller tjusningen med curling. Kan entusiasmera mig för det allra mesta, men inte denna märkliga sport.
Det är något jag får regelbundet för min MS, så ingen akut sjukhusvistelse, är dvs. okej :) men gulligt att du visar omtanke!
 
Körde iväg till jobbet i morse och stopp på motorvägen. Ringde in och sa att något hänt och att jag inte skulle hinna till mötet när jag fick besked att de hade mailat att jag inte behövde vara inne förrän till 13 och kunde delta på mötet hemifrån. Typiskt nog så hade jag inte läst mailet innan jag åkte men tog mig till en avfart och hann hem så jag kunde koppla upp mig, så nu ligger jag med katterna under täcket och vi har varmt och skönt. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 347
· Visningar
37 464
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 747
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp