Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får dropp. Och alltså, curling? Vad är grejen? En farbror envisas med att ha på det på tv i dagrummet och jag har enormt svårt att se dragningskraften till sporten.
Hoppas du mår okej ❤️ (Vet inte om du skrivit något jag missat men vill skicka lite omtanke om än oinformerad.)
Och nej, jag ser faktiskt inte heller tjusningen med curling. Kan entusiasmera mig för det allra mesta, men inte denna märkliga sport.

Hoppas du mår okej ❤️ (Vet inte om du skrivit något jag missat men vill skicka lite omtanke om än oinformerad.)
Och nej, jag ser faktiskt inte heller tjusningen med curling. Kan entusiasmera mig för det allra mesta, men inte denna märkliga sport.
Det är något jag får regelbundet för min MS, så ingen akut sjukhusvistelse, är dvs. okej :) men gulligt att du visar omtanke!

Körde iväg till jobbet i morse och stopp på motorvägen. Ringde in och sa att något hänt och att jag inte skulle hinna till mötet när jag fick besked att de hade mailat att jag inte behövde vara inne förrän till 13 och kunde delta på mötet hemifrån. Typiskt nog så hade jag inte läst mailet innan jag åkte men tog mig till en avfart och hann hem så jag kunde koppla upp mig, så nu ligger jag med katterna under täcket och vi har varmt och skönt. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
82 83 84
Svar
1 668
· Visningar
45 047
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 244
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar