Strax dags att köra till jobbet. Hoppas på en bra dag. Dock är det fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du gillar att räkningar dras ??Gillar känslan när lönen trillar och och räkningarna dras.
Gillar också känslan av fredag.
Jag gör också det. Den där känslan av att göra rätt för sig är god.Du gillar att räkningar dras ??
Ja?Du gillar att räkningar dras ??
Jag gillar mär jag inte har räkningar istället... *dröm*
Såklart men jag är tacksam att jag kan betala mina räkningar och inte stå i skuld.Jag gillar mär jag inte har räkningar istället... *dröm*
Ja såklart! Men skönt att klara av sina räkningar och precis som du skriver så är det skönt att de dras direkt och det som är kvar är mitt.Jag hade gillat ännu mer om räkningarna inte fanns, men när de nu gör det så är det skönare att ha det avklarat. Störigt att se inlagda som ”kvar att betala i november månad 8250 kr”, det är en tillfredsställelse när den delen är nollad och det som är kvar på lönekontot är bara mitt.
Jag gör också det. Den där känslan av att göra rätt för sig är god.
Får omotiverad panik när banken eller jag själv krånglat på något sätt så räkningen blir dragen en dag senare än jag planerat.
Krångel vill väl ingen ha, och göra rätt för sig är väl en självklarhet?
Fast jag vet inte hur du läser?Krångel vill väl ingen ha, och göra rätt för sig är väl en självklarhet?
Men november är min tyngsta räkningsmånad, och med en hel del oförutsedda kostnader just nu är det inte så jättehärligt att se hela lönen flyga iväg....
Fast vi skrev ju den sista kommentaren SAMTIDIGT? Om det är det du menar att jag skulle ha läst? Jag skrev ju - precis som du antar jag - bara vad jag tycker.... Det ÄR ingen härlig räkningsmånad för mig tyvärr.Fast jag vet inte hur du läser?
Räkningar har man. Och jag tycker att det är härligt att kunna göra rätt för mig. Jag gillar också att när de dras så är det som är kvar mitt.
Att räkningarna dras från kontot är den manifestation av att göra rätt för sig som finns idag. Hade säkert tyckt att räcka över kontanter varit lika gött när det var sättet att göra det på.Krångel vill väl ingen ha, och göra rätt för sig är väl en självklarhet?
Men november är min tyngsta räkningsmånad, och med en hel del oförutsedda kostnader just nu är det inte så jättehärligt att se hela lönen flyga iväg....