skapatavida.seNågon här som sysslar med vinyltryck? Behöver sätta mitt ”nya” efternamn på brevlådan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
skapatavida.seNågon här som sysslar med vinyltryck? Behöver sätta mitt ”nya” efternamn på brevlådan.
Glömde lägga till det bästa: i och med behandlingen så rekommenderas en ny dos tidigast om ett halvår, eftersom att det inte är någon idé i och med att antalet B-celler minskas radikalt.Som grädden på moset fick jag nu, samtidigt som jag får min infusion som sänker immunförsvaret, veta att jag inte har några antikroppar kvar efter 4 doser vaccin.
Jag kan hjälpa.Någon här som sysslar med vinyltryck? Behöver sätta mitt ”nya” efternamn på brevlådan.
Oj, vad jobbar du med (om det är ok man frågar)? Hoppas du ändå kommer ifrån tidigare!Blir långdag på jobbet idag.
Började 07.00 idag. Hoppas jag kommer härifrån innan 22 ikväll...
Nu är det lunch uppehåll iaf, själv i lugnet före stormen och folk börjar dyka upp för kvällen.
Edit. Blev kortvarig lugn. Folk var visst lite tidiga. Trodde jag skulle ha 20 min till iaf
Japp.är det någon som testat årets smak på Blossa?
Vilken smak är det? Jag köpte någon vinter-mojito men har inte testat än.Japp.
Omdömet blir "menlös" och en - tyckte både maken och jag.