Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker samla motivation att börja tvätta. Det blir en bautatvätt med en massa smutsiga hundhanddukar så inte jättefrestande. Har sen ett jobbigt jobbmejl att skicka så inget som motiverar efteråt heller direkt.
Edit: Bestämde mig för att ta tag i jobbiga jobbmejlet direkt och då visade det sig ha löst sig :banana:
 
Ett till quiz klart! Nu är det bara en modul kvar och 10 minuter in i första föreläsningen som är 38 min lång vill jag gråta pga den kassa engelska som framförs av två finskor. Hur ska man förstå då? Det är dessutom del 1, del 2 är 1 h 14 min... :arghh:
 
Blir långdag på jobbet idag.
Började 07.00 idag. Hoppas jag kommer härifrån innan 22 ikväll... :cautious:
Nu är det lunch uppehåll iaf, själv i lugnet före stormen och folk börjar dyka upp för kvällen.


Edit. Blev kortvarig lugn. Folk var visst lite tidiga. Trodde jag skulle ha 20 min till iaf 😅
 
Blir långdag på jobbet idag.
Började 07.00 idag. Hoppas jag kommer härifrån innan 22 ikväll... :cautious:
Nu är det lunch uppehåll iaf, själv i lugnet före stormen och folk börjar dyka upp för kvällen.


Edit. Blev kortvarig lugn. Folk var visst lite tidiga. Trodde jag skulle ha 20 min till iaf 😅
Oj, vad jobbar du med (om det är ok man frågar)? Hoppas du ändå kommer ifrån tidigare!
 
Sitter och väntar på comviqs chatt. Chattade med dom förut om att överlåta sonens abonnemang till honom, vi gjorde inte det då eftersom sonen ville fundera lite på en ny telefon. Nu när vi ska genomföra överlåtelsen så står det att vi ska kontakta kundtjänst då det är en samlingsfaktura. Kunde dom inte sett det förut?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 340
· Visningar
37 338
Senast: Liten
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp