Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har haft möte och ”osökt” styrt in samtalet på Toulouse Lautrec. Fick nu ett mail där en person tackade för detta inspel och tyckte det var mkt intressant
Sitter nu hemma och väntar på att gå med massa skit till mobila miljöstationen. Vill egentligen äta löjrom men får njuta efter att detta är utfört.
Imorgon ska jag måla!
Är det samma fotboll?Fullt upp på jobbet följt av stallet. Nu sitter barnet i vardagsrummet och tittar på fotboll. Jag är i badrummet och kollar på fotboll
Jag har inte koll på vad för böcker antikvarien tog med sig men kan tänka mig att det fanns ett par andra sorters exemplar av liknande typ. Vi fick 2000 kr för hela bunten, var väl lite av en risk för honom också kanske.Ja! Saknas tyvärr i mitt bibliotek och mycket svår att få tag på. Ångrar fortfarande att jag inte köpte ett ex på franska som jag såg i ett antikvariat ungefär 1995 (jag kan inte franska).
Ska du sälja den så var noga, för den är potentiellt mycket dyr. Ett värde bör räknas i tusenlappar.
Kastat massa skit. Älskar snubbarna som körde bilen, riktiga orten grabbar.
Föraren när han skulle backa: ”walla bre ser inte ett skit”
Kollegan: ”chilla mannen”
Föraren: *muttrar*
Kollegan: ”fett keff parkering va händish”
Föraren: ”bror chilla”
Sen ba till mig och en annan tjej: ”tjena guz”
Det är boken. Du kan köpa andra arkeologiska böcker i samma ålder eller av samma författare för några hundralappar, men inte den där.Jag har inte koll på vad för böcker antikvarien tog med sig men kan tänka mig att det fanns ett par andra sorters exemplar av liknande typ. Vi fick 2000 kr för hela bunten, var väl lite av en risk för honom också kanske.
Är det åldern, ämnet eller författaren som är intressant?
Vi har ju ett antal grejer här ...
Men hey… Utveckla gärna! Hur gör du?
Jag är inne i en havregrynsgröt-period men har väldigt snålt med idéer hur den skulle gå att göra annorlunda. Saffran låter spännande!
Ostbågar får 1/5 poäng. Tråkiga.
Edit: Upptäckte att det var Stilton smak
Är det samma fotboll?
Har du så kallt inne?Det där skulle vara varmt i mitt hus...
Runt sjutton är ganska normaltemp här i lägenheten när jag är hemma och igång. Jag antar att tempen är lägre under dagen.Har du så kallt inne?