Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv är jag lite mer gubbig och uppskattar att sitta och prata krämpor (och dricker inte ens vin ).Jag föredrar att bara dricka vin och snacka om ngt trevligare ämne!
Fick precis en trofé för att jag varit med på buke i 18(!) år
Annars sitter jag mest och försöker få fram vad Postnord menar med "distributionsterminal"... Hittar absolut ingenting. Verkar inte vara samma som ombud, för då hade det väl stått i appen att paketet är hos ombudet?
Kan de göra men kanske fullt upp. Så länge ni inget hör är ju det positivtHar suttit hemma hos mina föräldrar och jobbat idag för att hålla min mamma sällskap. Min pappa har opererats sedan i morse och de borde nog vara klara snart, så nu väntar vi på att de ska ringa från sjukhuset (för det brukar de väl göra?).
Själv är jag lite mer gubbig och uppskattar att sitta och prata krämpor (och dricker inte ens vin ).
Jo tvi så dant det blev under av det jäkla mildvädret....Här är snön nästan borta igen. Hej slask och gegga.
Tuva och jag sitter i soffan och myser. Avbryts då och då av en hostattack.
Haha, ja alltså jag chockerade några användare för ett tag sedan då jag outade att jag inte dricker vin. Bla @parellikuskenÄr i vin-relaterad chock!
Haha, ja alltså jag chockerade några användare för ett tag sedan då jag outade att jag inte dricker vin. Bla @parellikusken
Haha, ja du måste ju njuta av att du inte ska kolla på fotbollen!På tal om detta ska jag nog stärka mig med ett glas vin nu
Haha, ja du måste ju njuta av att du inte ska kolla på fotbollen!
Aah, menvadsjutton, då har det under dagen bara flyttat från en del av terminalen till en annan Nåja, jag om någon bör väl ha förståelse för att saker tar extra tid nu med tanke på att jag blev ombedd att jobba helg med just post (vi jobbar normalt sett aldrig på helger).Det är väl typ något lager som sorterar paketen och sen skickar vidare till ombud?
Alltså, känner spontant att hellre vin + möte om LSS än att kombinera med fotboll från Quatar?Har ett till möte (dock ej på arbetstid) kl 18-20 så kanske borde avvakta med vinet. Vin + LSS-lagen kanske inte är helt kompatibelt (även om jag är av åsikten att vin passar till allt )
Alltså, känner spontant att hellre vin + möte om LSS än att kombinera med fotboll från Quatar?