Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis en trofé för att jag varit med på buke i 18(!) år :eek:

Annars sitter jag mest och försöker få fram vad Postnord menar med "distributionsterminal"... Hittar absolut ingenting. Verkar inte vara samma som ombud, för då hade det väl stått i appen att paketet är hos ombudet?
 
Det är väl typ något lager som sorterar paketen och sen skickar vidare till ombud?
Aah, menvadsjutton, då har det under dagen bara flyttat från en del av terminalen till en annan :rofl: Nåja, jag om någon bör väl ha förståelse för att saker tar extra tid nu med tanke på att jag blev ombedd att jobba helg med just post (vi jobbar normalt sett aldrig på helger).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 382
· Visningar
38 627
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp