På jobb men ska snart avsluta.
Redigt trött och allmänt lite lipig
Redigt trött och allmänt lite lipig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I knowSuck. Det är svårt att mentalt acceptera att jag är skröplig
Det brukar jag göra när inspirationen tryter, enkelt o gott.Dagen rullar än så länge på. Hoppas att det fortsätter så!
Efter jobbet ska jag och dottern till stallet. Väl hemma ska vi göra varma mackor. Det är ungefär tusen år sedan så det ska bli riktigt gott
Jag vill också vara med!!I know
Det är faktiskt den svåraste delen tycker jag! Jag vill ju så mycket som kroppen inte förmår längre
När ska vi dejta, dricka vin (massor med vin!) och förbanna våra kroppar?!
I know
Det är faktiskt den svåraste delen tycker jag! Jag vill ju så mycket som kroppen inte förmår längre
När ska vi dejta, dricka vin (massor med vin!) och förbanna våra kroppar?!
Jamen en liiiten rage måste man få ha - typ en och det är trevligare tillsammans. Sen kan man skratta åt enländet tillsammans ocksåJag föredrar att bara dricka vin och snacka om ngt trevligare ämne!
Oj låter mer besvärligt än mitt!Bråkar med Photobox och hoppas verkligen de rättar till sitt misstag. Detta är tredje gången de tabbar sig rejält så jag måste hitta något annat sätt att framkalla bilder till min och kompisens adventskalender.
Har beställt 4 gånger och de har tabbat sig 3 av de gångerna. Inte sugen på att ge dem mer pengar