Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ååååhhh, samlar mod/ork att kliva upp, se till hönsen och ta hundarna och gå till hästarna. Varmt och skönt under täcket med katterna, ruggigt och blött ute men varulven vill gå ut nu så det är väl bara att ta sig själv i nackskinnet och lyda. 🥶 Tror jag kanske sovit två timmar sedan jag kom hem, max. 😑

Hönsen ska få lite päron jag snodde från fruktkorgen på jobbet och hästarna äpplen, ska fixa foder och ta in dem sen ikväll.
 
Har sovit under flanellakan! Sååå mjukt och gosigt. Tack ni som peppade mig att köpa.

Fick dessutom två flanellset till priset av ett, så vi äger nu även ett skotskrutigt rött påslakanset som påminner mig väldigt mycket om familjen McCallisters hem i Home Alone. Tänkte bädda med det runt julhelgen 🎄❄️🎁
 
Bråkar med Photobox och hoppas verkligen de rättar till sitt misstag. Detta är tredje gången de tabbar sig rejält så jag måste hitta något annat sätt att framkalla bilder till min och kompisens adventskalender.
Har beställt 4 gånger och de har tabbat sig 3 av de gångerna. Inte sugen på att ge dem mer pengar :angel:
 
Bråkar med Photobox och hoppas verkligen de rättar till sitt misstag. Detta är tredje gången de tabbar sig rejält så jag måste hitta något annat sätt att framkalla bilder till min och kompisens adventskalender.
Har beställt 4 gånger och de har tabbat sig 3 av de gångerna. Inte sugen på att ge dem mer pengar :angel:
Oj låter mer besvärligt än mitt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
38 600
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp