Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick det inte riktigt att hänga ihop, tänkte du skulle förhandla med din laptop att den kunde bli ersatt om den inte skärpte sig.Nagot
Finns andra biologiska läkemedel som kostar 33000kr styck så högkostnadsskydd är fina grejorHur mycket behover man betala innan hogkostnadsskyddet slar till?
Och Tack Oregon!
Humira? Jag har for mig att vi har samma. For mig, pa min forsakring, skulle det ha kostat $5 (ett par kronor over 50 sek) per spruta om jag hade behovt betala. Jag har "hogkostnadsskydd" och betalar ingenting sedan ett par ar tillbaka.
I wish!Fick det inte riktigt att hänga ihop, tänkte du skulle förhandla med din laptop att den kunde bli ersatt om den inte skärpte sig.
Man får faktiskt inte skriva så precis innan jag ska sova. Nu är jag jättehungrig helt plötsligt..
Har nu gjort tva satser "cocktailkottbullar" pa algfars! En med rod pesto, salsa, vitlok och orter - en med vildsvamp, stekt rodlok och lingon. ❤
Man får faktiskt inte skriva så precis innan jag ska sova. Nu är jag jättehungrig helt plötsligt..
❤❤❤Hämtat fotmsssage grejen och kör mina fötter en omgång för idag gör de ont.
Så himla nöjd med mitt hår. Blev blond(are) igen. La slingor hos hårfrisörskan idag. Tror min sambo hade älskat det.
Ikväll är saknaden efter honom stor
Finns andra biologiska läkemedel som kostar 33000kr styck så högkostnadsskydd är fina grejor