Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter nyduschad på jobbet med kvällens första kopp kaffe. Känner mig fortfarande frusen, konstigt att man kan frysa så när jag ändå blir varm och svettig av att gå tillsammans med hundarna och vattna hästarna. La mig att vila lite före jobbet under dubbla duntäcken och med katterna tätt intill, men fryser iaf in i märgen idag. :(
 
Hur mycket behover man betala innan hogkostnadsskyddet slar till?



Och Tack Oregon! :)



Humira? Jag har for mig att vi har samma. For mig, pa min forsakring, skulle det ha kostat $5 (ett par kronor over 50 sek) per spruta om jag hade behovt betala. Jag har "hogkostnadsskydd" och betalar ingenting sedan ett par ar tillbaka.
Finns andra biologiska läkemedel som kostar 33000kr styck så högkostnadsskydd är fina grejor 🤗
 
Stack ut och sprang med dårarna en sväng, lillen börjar verkligen fatta grejen nu! Och stora med tror jag, men misstänker att jag behöver komma i mycket bättre form innan det går att göra på en nivå han tycker är kul. Har inte tvingat på honom dragsele sen fiaskot senast heller så han springer mest bredvid.

Kroppen var inte helt med, allt kändes lite off. Ena strumpan halkade av i skon på det där sjukt irriterande sättet, benen kändes som tunga klumpar, och efter en stund insåg jag att jag hade glömt byta till sport-bh.

Hursomhelst, under en liten bit orkade jag springa medan hundarna galopperade före och drog båda två, och jag fick den där känslan som jag hade ibland när jag red, när allt stämde 🥹 Kanske canicross kan bli någon slags form av ersättning för fälttävlan om jag inte kan rida alls mer iom allergin/astman. Terrängen är ju tjusningen.

Stretchade med blandade övningar när jag kom hem, duschade varmt och är nu ganska trött. Har slappat i soffan sen dess. Tacksamt för kroppen. Stolt och glad, har fått mycket gjort idag och tagit hand om mig själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 385
· Visningar
38 861
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp