Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom loss med bilen ifrån parkeringen :D Skottade i en timma igår och hoppades på att ispucklarna skulle smälta och det hade det gjort! Så att jag kunde flytta den hundra meter till parkering där man får stå på onsdagar. Ska fira med lussebullar. :D
 
Katterna kör fullt ös, jag plockade fram några undantagna leksaker de glömt bort :D så morgonunderhållning medan jag äter frukost och tittar på snön. Det vräker fortfarande ner men som tur är så är storvägen vid mig en av de prioriterade så brukar gå bra ta bussen :) Skönt slippa pulsa hela vägen! Ska strax göra mig iordning o ta mig till jobbet.
 
Myser med kaffe, tända ljus och Wahlgrens värld. Ena katten har placerat sig i soffan också :love:
 

Bifogade filer

  • 20221119_201127.webp
    20221119_201127.webp
    154,8 KB · Visningar: 16
Planet jag skulle åka med imorse 06.55 var trasigt. Jag övervägde om jag skulle stanna på flygplatsen, de trodde eventuellt att det skulle kunna lyfta 10.00. skulle då ha missat halva min kurs. Insåg att det var lika bra att åka tillbaka till jobbet. Nu uppskattar dom att planet kommer lyfta 12.15. Helt klart rätt beslut att åka till jobbet istället :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 386
· Visningar
38 861
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp