Kärleksuttern

Priserna gör mig också misstänksam.
Varför skulle 1 st kosta 700 kr till ordinarie pris och 2 st 790 kr?
1000012980.webp

Instämmer i kören, det här är troligen ingen seriöst sida. Först och främst ser den skum ut, sen saknas viktig information som CE märkning, organisationsnummer (krav på svenska företag att det är synligt, oavsett enskild firma eller AB), att de har Klarna logga betyder inte att dom faktiskt använder Klarna.

Fick upp på något av just detta företags inlägg på Facebook att någon hade väntat länge och företagit svarade inte på flera kontaktförsök, hoppas dessa skriver på Trustpilot så andra ser:meh:

Brukar få upp en sådan på min Facebook men då är det en nallenbjörn istället. Har man inte en vovve som sover bredvid med samma effekt så hade jag också varit sugen på att beställa.

Fick upp på något av just detta företags inlägg på Facebook att någon hade väntat länge och företagit svarade inte på flera kontaktförsök, hoppas dessa skriver på Trustpilot så andra ser:meh:
Antar att dom kommer från kina så man får väl räkna med dom där 12 till 16 arbetsdagar om man vill köpa från sådana sidor. Jag tror nog ändå dom flesta faktiskt får det dom beställer, tar bara lite tid ibland. Jag har iallafall alltid fått det jag beställt från sådana sidor.

Såg inget när jag kollade? Eller har du en?Råkade dock se en bild på hur lika de två märkningarna är, köper så lite elektronik att jag aldrig reflekterat över det. Lägger in den om nån annan är lika okunnig som jag :) som info alltså, ej påhopp
Visa bifogad fil 155285
Fast det där är bara hittepå. Det finns däremot ingen som verifierar att produkter med CE-märkning uppfyller kraven, så det är bara att ploppa dit symbolen, så tror folk att det är bra.

Brukar få upp en sådan på min Facebook men då är det en nallenbjörn istället. Har man inte en vovve som sover bredvid med samma effekt så hade jag också varit sugen på att beställa.
Jag har fått upp dom med många olika namn på djuret även nalle, gjorde bildsök när tråden dök upp :D
Antar att dom kommer från kina så man får väl räkna med dom där 12 till 16 arbetsdagar om man vill köpa från sådana sidor. Jag tror nog ändå dom flesta faktiskt får det dom beställer, tar bara lite tid ibland. Jag har iallafall alltid fått det jag beställt från sådana sidor.
Jag tvivlar starkt på det då jag har sett alldeles för många som vittnar om motsatsen. Sidorna brukar inte ha någon annan form av support än ett formulär där ingen verkar svara och inom några veckor finns de på Trustpilot med låga betyg (minus de uppenbart fejkade). Sidorna tas ner för att läggas upp med liknande namn. Nah, jag tycker det är trist med tanke på att vissa av produkterna är svåra att hitta på andra sidor. Mvh ute efter en självrullande boll till katten som jag ser överallt i reklam från såna här sidor :p

Jag tvivlar starkt på det då jag har sett alldeles för många som vittnar om motsatsen. Sidorna brukar inte ha någon annan form av support än ett formulär där ingen verkar svara och inom några veckor finns de på Trustpilot med låga betyg (minus de uppenbart fejkade). Sidorna tas ner för att läggas upp med liknande namn. Nah, jag tycker det är trist med tanke på att vissa av produkterna är svåra att hitta på andra sidor. Mvh ute efter en självrullande boll till katten som jag ser överallt i reklam från såna här sidor :p
Jämför man hur många som beställer och köper från dom här sidorna jämfört med dom få som skriver negativa omdömen så är det en ganska liten del som inte är nöjda med leveranstiden.

Jag har inte träffat någon som inte fått det dom beställt som sagt, tid har det ju tagit ofta dock men det är ju en annan sak.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa en uppblåsbar madrass som syrran, eller jag, får sova på när hon kommer för att hjälpa mig packa ihop det sista...
2
Svar
21
· Visningar
969
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 919
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
523
Senast: Eloise
·
Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 863
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar