Priserna gör mig också misstänksam.
Varför skulle 1 st kosta 700 kr till ordinarie pris och 2 st 790 kr?
Varför skulle 1 st kosta 700 kr till ordinarie pris och 2 st 790 kr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just från denna sida eller någon av de x antal sidor med samma "utter" som envisas med att fortfarande dyka upp i mina flöden efter denna tråd? Eller Fisher Prices mer legitima "utter"?Den har CE märkning.
Denna sida.Just från denna sida eller någon av de x antal sidor med samma "utter" som envisas med att fortfarande dyka upp i mina flöden efter denna tråd? Eller Fisher Prices mer legitima "utter"?
Har du beställt och fått hem en?Denna sida.
Såg inget när jag kollade? Eller har du en?Råkade dock se en bild på hur lika de två märkningarna är, köper så lite elektronik att jag aldrig reflekterat över det. Lägger in den om nån annan är lika okunnig som jag som info alltså, ej påhoppDenna sida.
Antar att dom kommer från kina så man får väl räkna med dom där 12 till 16 arbetsdagar om man vill köpa från sådana sidor. Jag tror nog ändå dom flesta faktiskt får det dom beställer, tar bara lite tid ibland. Jag har iallafall alltid fått det jag beställt från sådana sidor.Fick upp på något av just detta företags inlägg på Facebook att någon hade väntat länge och företagit svarade inte på flera kontaktförsök, hoppas dessa skriver på Trustpilot så andra ser
Fast det där är bara hittepå. Det finns däremot ingen som verifierar att produkter med CE-märkning uppfyller kraven, så det är bara att ploppa dit symbolen, så tror folk att det är bra.Såg inget när jag kollade? Eller har du en?Råkade dock se en bild på hur lika de två märkningarna är, köper så lite elektronik att jag aldrig reflekterat över det. Lägger in den om nån annan är lika okunnig som jag som info alltså, ej påhopp
Visa bifogad fil 155285
Ok, så hur skiljer sig symbolerna?Fast det där är bara hittepå. Det finns däremot ingen som verifierar att produkter med CE-märkning uppfyller kraven, så det är bara att ploppa dit symbolen, så tror folk att det är bra.
Jag har fått upp dom med många olika namn på djuret även nalle, gjorde bildsök när tråden dök uppBrukar få upp en sådan på min Facebook men då är det en nallenbjörn istället. Har man inte en vovve som sover bredvid med samma effekt så hade jag också varit sugen på att beställa.
Jag tvivlar starkt på det då jag har sett alldeles för många som vittnar om motsatsen. Sidorna brukar inte ha någon annan form av support än ett formulär där ingen verkar svara och inom några veckor finns de på Trustpilot med låga betyg (minus de uppenbart fejkade). Sidorna tas ner för att läggas upp med liknande namn. Nah, jag tycker det är trist med tanke på att vissa av produkterna är svåra att hitta på andra sidor. Mvh ute efter en självrullande boll till katten som jag ser överallt i reklam från såna här sidorAntar att dom kommer från kina så man får väl räkna med dom där 12 till 16 arbetsdagar om man vill köpa från sådana sidor. Jag tror nog ändå dom flesta faktiskt får det dom beställer, tar bara lite tid ibland. Jag har iallafall alltid fått det jag beställt från sådana sidor.
Det finns ingen "China Export", allt är samma märkning. Dock var (är?) det vissa kinesiska tillverkare som använde fel dimensioner på märketOk, så hur skiljer sig symbolerna?
Vad är det som är hittepå?
Ja jag har fått den. Men kommer returnera den och få pengarna tillbaka. Har inte testat att sova med den den låter otroligt högt så fattar inte hur man ska kunna sova med den.@Barbabelle fått utter?
Så båda räknas som CE märkning men det finns ingen som faktiskt testar produkterna?Det finns ingen "China Export", allt är samma märkning. Dock var (är?) det vissa kinesiska tillverkare som använde fel dimensioner på märket
Ja behövde spana in den, vart för nyfiken.Har du beställt och fått hem en?
Kl
Om nån är sugen är det fortfarande "rean som försvinner vid midnatt" pris var tvungen in och se om hemsidan fortfarande fungerade då jag fortfarande är övertygad om att det är fejk.
Jämför man hur många som beställer och köper från dom här sidorna jämfört med dom få som skriver negativa omdömen så är det en ganska liten del som inte är nöjda med leveranstiden.Jag tvivlar starkt på det då jag har sett alldeles för många som vittnar om motsatsen. Sidorna brukar inte ha någon annan form av support än ett formulär där ingen verkar svara och inom några veckor finns de på Trustpilot med låga betyg (minus de uppenbart fejkade). Sidorna tas ner för att läggas upp med liknande namn. Nah, jag tycker det är trist med tanke på att vissa av produkterna är svåra att hitta på andra sidor. Mvh ute efter en självrullande boll till katten som jag ser överallt i reklam från såna här sidor