Ok men då pausar jag en stund.Men ska vi hålla på så får vi snart inte prata om någonting. Jag hade förstått om det var bilder men det är det inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok men då pausar jag en stund.Men ska vi hålla på så får vi snart inte prata om någonting. Jag hade förstått om det var bilder men det är det inte?
Det är precis så man ska göra.Jag brukar lägga mig när jag tagit tabletter
Och definitivt skärmfritt
Det brukar ge bättre effekt
De gillar choklad också.Besviket konstaterat att det inte gått någon mys i fällorna ännu. Fan!
Ska byta bete i dem tror jag.
Bläää! När vi flyttar ska jag skaffa katt. En hel armé av katter!
Snickers tydligen populärtDe gillar choklad också.
Precis, "mina" möss var experter på att ta loss biten utan att den smällde och så hade de godiset som belöning. Möss är inte alls dumma!Snickers tydligen populärt
Vad blev det för soppa? Här gjorde jag en pastaröra av majs, ärtor, strimlad kyckling med tacokryddor (köpt färdig, finns i frysdisken), purjolök och skivad svamp. Kryddor och grädde. Till det pastan från i går och riven cheddarost. Helt ok gott.Soppan står på spisen och doftar himmelskt !
Det blev - som nästan alltid - en hitte-på-soppa ! Grönsakerna som jag räknade upp förut, purjolök. kycklingfärs, en halv burk överbliven salsa, lite tomatpuré, chiliflakes, kycklingbuljong...tror det var allt. Det blev mycket gott ! Till soppan åt vi ostquesadillas och jag fick använt upp några överblivna tortillabröd.Vad blev det för soppa? Här gjorde jag en pastaröra av majs, ärtor, strimlad kyckling med tacokryddor (köpt färdig, finns i frysdisken), purjolök och skivad svamp. Kryddor och grädde. Till det pastan från i går och riven cheddarost. Helt ok gott.
Är lite i en period där inget riktigt smakar gott, saknar god mat. Allt är liksom "meh" eller som igår, "inte gott alls". Vet inte riktigt vad som är fel, men svårt att ens göra någon vettig mat när det inte smakar.
Spionen blev glad över sitt torrfoder i köttfärssås dock. Brödskatten han fick i dag, tyvärr direkt efter han åt sin frukost, lämnade han med ett pip på mattan. Han var mätt! Han tog emot den och tänkte äta den men när han försökte insåg han att han faktiskt var för mätt och det var inte så kul känsla tyckte han väl, därav pipet
Låter ju mums!Det blev - som nästan alltid - en hitte-på-soppa ! Grönsakerna som jag räknade upp förut, purjolök. kycklingfärs, en halv burk överbliven salsa, lite tomatpuré, chiliflakes, kycklingbuljong...tror det var allt. Det blev mycket gott ! Till soppan åt vi ostquesadillas och jag fick använt upp några överblivna tortillabröd.