Vad gör vi? Del CCIII

Dags att göra sig i ordning för sängen... Sitter i soffan och lyssnar på grannarna ovanför som låter som en flock elefanter. Det brukar vara tyst när jag väl ska sova så förhoppningsvis blir det så även ikväll.

Ser mycket fram emot att vara ledig imorgon. Har jobbat hela helgen. Imorgon är även en vän ledig, så vi ska ta en promenad i skogen, enligt väderprognosen ska det vara soligt och det ser ut att på alla sätt bli en väldigt bra dag. Men ja... Måste sova först och då måste jag lämna soffan...
Lyssnar också på elefanterna på våningen ovanför :cautious:
 
Jag täcker för en kollega som är på semester i två veckor, vilket innebär betydligt tidigare mornar än jag är van vid. Således somnade jag på soffan och vaknade nyss, har varit ut en sista sväng med våfflan och ska snart sova igen. 😅 Positivt är att jag får ta med sagda våffla till jobbet imorgon då det är halvdag uppe på mountainbikecentralen, sedan äter vi gratis lyxlunch på cafe´ där innan vi promenerar hem längsmed älven. <3
Fast bara om vädret är okej, annars får tant stanna hemma.
 
Fryser och känner mig trött och rastlös. Funderar på en mycket tidig kväll och kanske gå och lägga mig och kura med en bok i sängen. Är otroligt frustrerad över att en app jag använder på min platta inte längre är tillgänglig utan att jag behöver använda en ny som jag inte fattar hur den fungerar eftersom jag inte alls får samma resultat som i FAQ. Jag är hyfsat kunnig i att installera och använda appar och liknande, men den här kan jag inte knäcka.

:rage: :arghh:

Är det någon bukefalist som har erfarenhet av calibre sync?
 
Fryser och känner mig trött och rastlös. Funderar på en mycket tidig kväll och kanske gå och lägga mig och kura med en bok i sängen. Är otroligt frustrerad över att en app jag använder på min platta inte längre är tillgänglig utan att jag behöver använda en ny som jag inte fattar hur den fungerar eftersom jag inte alls får samma resultat som i FAQ. Jag är hyfsat kunnig i att installera och använda appar och liknande, men den här kan jag inte knäcka.

:rage: :arghh:

Är det någon bukefalist som har erfarenhet av calibre sync?
Är 23.15 en mycket tidig kväll? 😳
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
557
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 724
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 044
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp