Vad gör vi? Del CCIII

Tater Tot hade diarrhea i natt och behovde ga ut 3 ganger :cautious: Han tyckte synd om sig sjalv och "forklarade" for mig hur besvarligt livet var. Jag tyckte mest synd om mig sjalv som var uppe tre ganger for att slappa ut honom och vanta tills han kom in igen. Max 5 minuter vantande varje gang, med det var mycket langa, och tamligen kalla, 5 minuter med 10*C och oppen dorr iford en mycket tunn t-skjorta och underbyxor. 🥶

Forbaskade paron trad ... hundarna hittar aldeles for mycket paron, en del ar halvruttna redan nar de faller ner och jag hinner inte plocka de nerfallna da Tate hoppar upp och drar i grenar sa paron faller overallt runt honom. Paron som inte ar riktigt mogna annu ... bara de halvruttna faller ner.:meh:
 
Har varit hos frisören och klippt av en dm av håret. Så skönt att få bort det slitna.
Men frisören var väl lite skeptisk av sig, frågade hur länge sedan jag klippte mig, jag sa ett år och då sa hon att det var alldeles för lång tid. Borde klippa mig minst var tredje månad.
Hon frågade även om jag färgade själv hemma för det var så ojämnt.
Jag skulle absolut klippa mig oftare och bleka på salong om jag hade råd liksom..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 744
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 836
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 047
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp