Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med .23.15.. tidigt… jag gått lägger mig kl 22
Såklart frisören tycker att du ska komma dit oftare !Har varit hos frisören och klippt av en dm av håret. Så skönt att få bort det slitna.
Men frisören var väl lite skeptisk av sig, frågade hur länge sedan jag klippte mig, jag sa ett år och då sa hon att det var alldeles för lång tid. Borde klippa mig minst var tredje månad.
Hon frågade även om jag färgade själv hemma för det var så ojämnt.
Jag skulle absolut klippa mig oftare och bleka på salong om jag hade råd liksom..
Iofs sant.Såklart frisören tycker att du ska komma dit oftare !
Han kan väl åka själv ibland?Blir knäpp. Vi har åkt hem till makens familj tre veckor i rad. Det är ca 20 mil enkel väg. Vi ska dit igen till helgen. Nu kryper det fram att vi "ska" dit helgen efter. Och helgen efter det.
Jag blev lite sur och sa nej, de får faktiskt samköra det lite. Vi kan inte åka upp varenda helg! Dels är drivmedel inte gratis och dels är det ett jäkla projekt att ordna kattvakt och ta med alla grejer till lilleman.
Nu tjurar maken. Visst, jag förstår att han vill träffa sin familj också. Men det funkar liksom inte!
Grejen är att det kostar lika mycket om han åker själv. Plus att det blir en jäkla massa merjobb för mig, vilket jag inte orkar med. Och det vet han.Han kan väl åka själv ibland?
Känns inte så trevligt. Jag brukar också klippa mig sällan men det har aldrig varit något frisörerna kommenterat på.Har varit hos frisören och klippt av en dm av håret. Så skönt att få bort det slitna.
Men frisören var väl lite skeptisk av sig, frågade hur länge sedan jag klippte mig, jag sa ett år och då sa hon att det var alldeles för lång tid. Borde klippa mig minst var tredje månad.
Hon frågade även om jag färgade själv hemma för det var så ojämnt.
Jag skulle absolut klippa mig oftare och bleka på salong om jag hade råd liksom..
Har ingen gjort på mig tidigare heller. Så blev lite förvånad.Känns inte så trevligt. Jag brukar också klippa mig sällan men det har aldrig varit något frisörerna kommenterat på.
Men vad ska ni göra där?Blir knäpp. Vi har åkt hem till makens familj tre veckor i rad. Det är ca 20 mil enkel väg. Vi ska dit igen till helgen. Nu kryper det fram att vi "ska" dit helgen efter. Och helgen efter det.
Jag blev lite sur och sa nej, de får faktiskt samköra det lite. Vi kan inte åka upp varenda helg! Dels är drivmedel inte gratis och dels är det ett jäkla projekt att ordna kattvakt och ta med alla grejer till lilleman.
Nu tjurar maken. Visst, jag förstår att han vill träffa sin familj också. Men det funkar liksom inte!
Blir knäpp. Vi har åkt hem till makens familj tre veckor i rad. Det är ca 20 mil enkel väg. Vi ska dit igen till helgen. Nu kryper det fram att vi "ska" dit helgen efter. Och helgen efter det.
Konsert, middag, kalas. Jag tycker vi kan samköra lite, typ lunch dagen efter konserten så vi slipper åka bara för att käka på nåt thaihak liksom.. Det är så det brukar bliMen vad ska ni göra där?