Vad gör vi? Del CCIII

Frös och var stel som en pinne när jag kom från stallet, bytte skor och kravlade mig ut med hundarna trots att jag helst bara ville lägga mig en stund. La mig efter promenaden men frös ända in i märgen, så nu har jag stängt balkongdörren och tagit mig ett hett bad, smort in mig och lagt mig med katterna under täcket. Om en stund ska hundarna och jag åka förbi jobbet. Jag har mat jag glömt i kylen och vill inte mina kollegor ska behöva städa efter mig. :cautious:
 
Gjort väldigt lite idag, var stel och öm och trött och hade huvudvärk på förmiddagen. Har iaf sorterat in det mesta av kläderna i klädkammaren.
 
Funderar på vad jag ska äta. Något måste jag peta i mig. Känner inte alls för dumplings eller sill på knäckebröd. Vilket inte behöver någon förberedelse och går snabbt. Inte heller soppa. Hmm.

Orkar inte ta ut något i frysen, särskilt som jag redan har ett revbensspjäll i kylen som ska ätas till middag imorgon. Just nu sitter jag och äter äpplen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
557
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 722
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 044
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp