Vad gör vi? Del CCIII

Fick sovmorgon idag. Fast jag var uppe vid sex ändå, fyllde tvättmaskin och städade lite. Skulle behöva röja ordenligt.. Men egentligen är det ingen mening, det är mest leksaker till barn och katter som stökar ner och det blir jag liksom inte av med. Så jag struntar i det. Lättast så, välja sina strider med mera.

Idag ska bilen lämnas på verkstad, så vi slipper krångla med det imorgon bitti. Tutan funkar inte, fick nedslag på besiktningen.
 
Varit ute med hundarna efter en dålig natt så jag har lagt mig igen och tänker ligga till ca 10. Ska röja i lägenheten och sedan åka till hästarna, men då får hundarna stanna hemma. Jag behöver köpa några säckar spån så då får de inte plats.
 
Besviket konstaterat att det inte gått någon mys i fällorna ännu. Fan! 🤮

Ska byta bete i dem tror jag.

Bläää! När vi flyttar ska jag skaffa katt. En hel armé av katter! 🐈‍⬛
 
Sitter i sängen. Bebis ville ha sällskap när han sover, lillkatten ville också ha sällskap. Sitter med stickningen i knät, men svårt när det ligger en katt ovanpå.. Sitter dessutom ganska obekvämt.
 
Funderar över storlek på kängor. Enligt Graninges storlekstabell ska jag ha storlek 38. Med ett par lite tjockare strumpor på. Det tror jag fasen inte på - jag drar generellt storlek 39 och i ofodrade Dr Martens har jag storlek 40 (enligt deras storlekstabell ska jag ha ett par storlekar mindre, men det finns inte en suck att de går på!). Finns ett par på rea nu som ser himla bra ut, men då är det storlek 41 - vilket jag gissat på (vill ha varmare strumpor och/eller fårskinnssula) om det inte varit för den där storlekstabellen. Lesten är normal, så det beror inte på att skorna är extra rymliga på bredden heller..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
552
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 698
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 826
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 040
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp