Tror tyvärr många av de yngre är slitna såhär i slutet av säsongen. Och man hinner inte behandla mellan loppen.Såg en som såg nickhalt ut tidigare idag, hade velat se en extra provstart på den, men som sagt – många är fina!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror tyvärr många av de yngre är slitna såhär i slutet av säsongen. Och man hinner inte behandla mellan loppen.Såg en som såg nickhalt ut tidigare idag, hade velat se en extra provstart på den, men som sagt – många är fina!
Verkligen inte okej.Tror tyvärr många av de yngre är slitna såhär i slutet av säsongen. Och man hinner inte behandla mellan loppen.
Jag "råkade" ramla in på en rätt nyöppnad loppis idag i byn när jag var och handlade, och som håller på att starta upp, vi kom att prata om gamla radioapparater, bandspelare och dylikt och när han hörde att jag kunde sånt och även elektronik gav det ena det andra för han kan inget om sånt så nu ska vi inleda ett samarbete, jag kollar igenom och fixar så det funkar så det kommer hit innan det läggs ut till försäljning. Har man inte hållit på med sånt tidigare kan det ju vara en pärs för att ens ta sig in i dom utan spett och slägga.Motionerat maken på loppis och åka småvägar, han är rätt less på sin sjukskrivning men vill inte köra pga av smärtstillande som han känner sig seg i huvudet på. Nu bakar jag sockerkaka och sen blir det en promenad.
Nej absolut inte men det är samma sak med många varje år. Och på de unga hästarna märks det tydligast.Verkligen inte okej.
Tror tyvärr många av de yngre är slitna såhär i slutet av säsongen. Och man hinner inte behandla mellan loppen.
men boxer erbjuder inte längre att kunna köpa till extra kanaler.
Påminner mig att jag ska ta lite melatonin, säkert för sent, och en slurk av min Ashwaganda anti-stress från Apotea.Tagit insomningstabletter för att se till att min sömnrytm är tillbaka till det normala. Väntar på att de ska kicka in och jag kan gå och lägga mig utan att kunna sova. Varför är det så lätt för mig att vända dag till natt
Melatoninnivån i botten och så stress utanpå det är världens "bästa" kombo om man vill ligga och fundera på allt och ingenting och skippa allt vad sova heter har jag hört, tack och lov somnar jag som en klubbad säl. Jag har en udda dygnsrytm som jag haft hela livet, jag vaknar 8,30 ungefär och sen förflyter arbetsdagen till midnatt ungefär, sen en kopp te och en macka och lite surfning på webben för att avsluta med nåt lättsmält på tv-n. Jag har alltid varit nattuggla, köra som alla andra nästan funkar inte alls för det har jag testat flera gånger så jag har gett upp. Hellre nattuggla och få saker gjorda än upp i ottan och få en helkass arbetsdag där inget funkar.Påminner mig att jag ska ta lite melatonin, säkert för sent, och en slurk av min Ashwaganda anti-stress från Apotea.
Jag brukar lägga mig när jag tagit tabletterTagit insomningstabletter för att se till att min sömnrytm är tillbaka till det normala. Väntar på att de ska kicka in och jag kan gå och lägga mig utan att kunna sova. Varför är det så lätt för mig att vända dag till natt