Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte om jag ska gråta, andas några djupa andetag eller köra lite primal scream terapi i en kudde. Körde hem hö med stallkamraternas släp. Tänker att jag ska köra in på gårdsplan och svänga lite smidigt för att hamna rätt i ett svep utan att sitta fast i snön längre fram.

Istället glider bilen till INNAN i snön jag trodde var OK och sätter släpet i gaveln på taket. Och bilen sätter sig, om och om igen och vrider släpet ÄNNU MER. PANIKEN. Turen att taket är gammalt och transporten ny så att det var taket på logen som rykte. Det äger jag själv och kan lösa med snickeri 😅 till sist kom stallkamraterna hem så att vi kunde koppla loss och putta rätt för hand eftersom det var för litet utrymme för bilen att lösa det då transporten kilat sig helt jävla omöjligt. Så får det stå där tills fyrhjulsdriftaren kommer på plats för den packade tösnön var snorglasblixthalt.

hMhYPci.webp
 
Vet inte om jag ska gråta, andas några djupa andetag eller köra lite primal scream terapi i en kudde. Körde hem hö med stallkamraternas släp. Tänker att jag ska köra in på gårdsplan och svänga lite smidigt för att hamna rätt i ett svep utan att sitta fast i snön längre fram.

Istället glider bilen till INNAN i snön jag trodde var OK och sätter släpet i gaveln på taket. Och bilen sätter sig, om och om igen och vrider släpet ÄNNU MER. PANIKEN. Turen att taket är gammalt och transporten ny så att det var taket på logen som rykte. Det äger jag själv och kan lösa med snickeri 😅 till sist kom stallkamraterna hem så att vi kunde koppla loss och putta rätt för hand eftersom det var för litet utrymme för bilen att lösa det då transporten kilat sig helt jävla omöjligt. Så får det stå där tills fyrhjulsdriftaren kommer på plats för den packade tösnön var snorglasblixthalt.

Visa bifogad fil 106096
Usch, det låter som en läskig upplevelse.... :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 398
· Visningar
39 122
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 121
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp