Fick gå hem från jobbet tidigare idag. Skönt! Suttit på utbildning hela dagen, min adhd-hjärna är inte alls gjord för det. Så nu är jag sjukt trött.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh noo. Sihs är kort en cockerspaniel och en byracka hoppas de hittar någon.
Sweden international horse show. De brukar ha Lady och lufsen med i julparaden
Hade du skrivit SIHS hade jag kanske listat ut det.Sweden international horse show. De brukar ha Lady och lufsen med i julparaden
Det gjorde jag ju. Men utan versalerHade du skrivit SIHS hade jag kanske listat ut det.
Min hjärna kopplade emojisarna till fårballe (inte helt långsökt ändå va?). Jag har hört om fårtestikel som delikatess men vet inte hur den platsar i moussaka direkt.Håller på att tillverka moussaka
Dricker rödvin i processen
Håller på att tillverka köttfärssoppa. Dricker också rödvin i processen....Håller på att tillverka moussaka
Dricker rödvin i processen
Usch, det låter som en läskig upplevelse....Vet inte om jag ska gråta, andas några djupa andetag eller köra lite primal scream terapi i en kudde. Körde hem hö med stallkamraternas släp. Tänker att jag ska köra in på gårdsplan och svänga lite smidigt för att hamna rätt i ett svep utan att sitta fast i snön längre fram.
Istället glider bilen till INNAN i snön jag trodde var OK och sätter släpet i gaveln på taket. Och bilen sätter sig, om och om igen och vrider släpet ÄNNU MER. PANIKEN. Turen att taket är gammalt och transporten ny så att det var taket på logen som rykte. Det äger jag själv och kan lösa med snickeri till sist kom stallkamraterna hem så att vi kunde koppla loss och putta rätt för hand eftersom det var för litet utrymme för bilen att lösa det då transporten kilat sig helt jävla omöjligt. Så får det stå där tills fyrhjulsdriftaren kommer på plats för den packade tösnön var snorglasblixthalt.
Visa bifogad fil 106096
NagotJag panikhandlade en liten chromebook igarkvall sa att jag har negotiate att anvanda tills laptopen ar lagad. Den borde komma imorgon!