Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen hemma nu är det INGA fler extrajobb den här veckan och jag har två lediga dagar nästa! Underbart! Jag känner att jag kan andas och sova inatt - jag kommer att få så mycket gjort! (eller inte? 😅)
Helst skulle jag vilja hinna färdigt nya terrariet, göra vinter i trädgården OCH måla köket och tvätta heltäckningsmattan, men vi får se. Eventuellt sover jag bara.
 
Äntligen hemma nu är det INGA fler extrajobb den här veckan och jag har två lediga dagar nästa! Underbart! Jag känner att jag kan andas och sova inatt - jag kommer att få så mycket gjort! (eller inte? 😅)
Helst skulle jag vilja hinna färdigt nya terrariet, göra vinter i trädgården OCH måla köket och tvätta heltäckningsmattan, men vi får se. Eventuellt sover jag bara.
Hurra! Jag röstar för sov-alternativet. Har låtit ett tag som du behövt det. :heart
 
Jag håller med! Jag tänker oss att vi kanske kan förhandla lite och erbjuda @Sel en lösning där hon får göra max EN av grejerna hon nämnde, om hon nu nödvändigtvis vill, men resten av tiden måste hon sova och vila. Ok? Ok!

;)
Jag röstar också på en sak men i så fall på något roligt! Inte något matnyttigt! Något som får @Sel att känna livet i sig lite. Något tramsigt, lyxigt, roligt. (Vilket ju absolut kan vara att måla om köket t.ex., det beror på hur man upplever det.)
 
Hurra! Jag röstar för sov-alternativet. Har låtit ett tag som du behövt det. :heart

Jag håller med! Jag tänker oss att vi kanske kan förhandla lite och erbjuda @Sel en lösning där hon får göra max EN av grejerna hon nämnde, om hon nu nödvändigtvis vill, men resten av tiden måste hon sova och vila. Ok? Ok!

;)

Jag röstar också på en sak men i så fall på något roligt! Inte något matnyttigt! Något som får @Sel att känna livet i sig lite. Något tramsigt, lyxigt, roligt. (Vilket ju absolut kan vara att måla om köket t.ex., det beror på hur man upplever det.)
Ni är hemskt gulliga! :heart Framför allt ska jag gosa med djuren som alltid får stå tillbaka när jag jobbar, men jag ska försöka balansera den lediga tiden i örigt också.
 
Snön vräker ner emellanåt. Men den lägger sig inte.
Funderar på om nutella på macka och te kan vara ett bra kvällssnack 🤔
Snö! 😲😍
Så synd när den inte lägger sig bara.

Te låter utmärkt för en slaskig kväll! Nutellan kommenterar jag inte, men macka låter också som en bra idé. :D
 
Varit och köpt en ny klänning till en fest imorgon. Är verkligen inte ofta jag unnar mig kläder som inte har praktisk användning dagligdags men nu kände jag att ville göra det. Till köpte jag ett par glittriga svarta tights. Känns kul och kommer kunna användas i flera sammanhang den närmaste tiden!

188466_l.jpg
 
Var inne på tumblr och såg en video med en smart grej för ljus, där den släcker ljuset när den kommit ned till en viss höjd. Tyckte att det var smart och kollade kommentarerna, då sajten är internationell så blev jag positivt överraskad av att se en .se länk.
Vekvaka hette grejen, tänkte på att det närmar sig jul och många har stearinljus tända. Tyvärr passar de bara vanliga stearinljus storlekar men kan ju vara smart för säkerheten ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 506
· Visningar
42 496
Senast: sthu
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 766
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp