Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej tyst... det är alldeles för nära. Mina vinterdäck är inte på ännu. Däcken monterades på fälgen i helgen och bilen kom hem från doktorn i måndags så det skall göras i helgen......Kan hälsa att dagen gick bra. Har hängt med en av mina läkare mest hela eftermiddagen och när vi åkte hem singlade det ner lite snö, det var fint!
Hurra! Jag röstar för sov-alternativet. Har låtit ett tag som du behövt det.Äntligen hemma nu är det INGA fler extrajobb den här veckan och jag har två lediga dagar nästa! Underbart! Jag känner att jag kan andas och sova inatt - jag kommer att få så mycket gjort! (eller inte? )
Helst skulle jag vilja hinna färdigt nya terrariet, göra vinter i trädgården OCH måla köket och tvätta heltäckningsmattan, men vi får se. Eventuellt sover jag bara.
Förhoppningsvis kan jag både sova och få saker gjorda.Hurra! Jag röstar för sov-alternativet. Har låtit ett tag som du behövt det.
Jag håller med! Jag tänker oss att vi kanske kan förhandla lite och erbjuda @Sel en lösning där hon får göra max EN av grejerna hon nämnde, om hon nu nödvändigtvis vill, men resten av tiden måste hon sova och vila. Ok? Ok!Hurra! Jag röstar för sov-alternativet. Har låtit ett tag som du behövt det.
Jag röstar också på en sak men i så fall på något roligt! Inte något matnyttigt! Något som får @Sel att känna livet i sig lite. Något tramsigt, lyxigt, roligt. (Vilket ju absolut kan vara att måla om köket t.ex., det beror på hur man upplever det.)Jag håller med! Jag tänker oss att vi kanske kan förhandla lite och erbjuda @Sel en lösning där hon får göra max EN av grejerna hon nämnde, om hon nu nödvändigtvis vill, men resten av tiden måste hon sova och vila. Ok? Ok!
Kejrå. Men sova står högst på listan och det andra bara händer för att det är kul och mysigt att pyssla va?Förhoppningsvis kan jag både sova och få saker gjorda.
Hurra! Jag röstar för sov-alternativet. Har låtit ett tag som du behövt det.
Jag håller med! Jag tänker oss att vi kanske kan förhandla lite och erbjuda @Sel en lösning där hon får göra max EN av grejerna hon nämnde, om hon nu nödvändigtvis vill, men resten av tiden måste hon sova och vila. Ok? Ok!
Ni är hemskt gulliga! Framför allt ska jag gosa med djuren som alltid får stå tillbaka när jag jobbar, men jag ska försöka balansera den lediga tiden i örigt också.Jag röstar också på en sak men i så fall på något roligt! Inte något matnyttigt! Något som får @Sel att känna livet i sig lite. Något tramsigt, lyxigt, roligt. (Vilket ju absolut kan vara att måla om köket t.ex., det beror på hur man upplever det.)
Snö!Snön vräker ner emellanåt. Men den lägger sig inte.
Funderar på om nutella på macka och te kan vara ett bra kvällssnack