Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade och kände att jag var i stort behov av Egg Benedict. Löste det på kvartershak och är nu på väg till kontoret i en högst färgglad outfit

45317C54-1675-49C9-9D34-2B1321B866DF.webp

Jag bearbetar en bullkoma efter att ha hälsat en fin vän från Sverige välkommen. Hon kom med resväskan full av div. svenska godsaker - däribland saffransknutar som var så färska att de fortfarande var lite varma när hon köpte dem i morse. En sådan tillsammans med en kopp Zoegas Skånerost satt fruktansvärt fint såhär på lunchkvisten!

Hon hade även med sig en flaska rödvin från en vingård i Italien som jag tipsade henne om, eftersom de gör ett av mina absoluta favoritviner. Hon köpte tre flaskor av just det vinet när hon var där förra hösten och har hållit på den tredje flaskan för att ha den till ett speciellt tillfälle. Nu när hon skulle hit packade hon med sig den så att vi kan njuta av den tillsammans. Så himla omtänksamt och fint av henne :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
75 76 77
Svar
1 527
· Visningar
41 208
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 234
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?