Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade och kände att jag var i stort behov av Egg Benedict. Löste det på kvartershak och är nu på väg till kontoret i en högst färgglad outfit

45317C54-1675-49C9-9D34-2B1321B866DF.webp
 
Jag bearbetar en bullkoma efter att ha hälsat en fin vän från Sverige välkommen. Hon kom med resväskan full av div. svenska godsaker - däribland saffransknutar som var så färska att de fortfarande var lite varma när hon köpte dem i morse. En sådan tillsammans med en kopp Zoegas Skånerost satt fruktansvärt fint såhär på lunchkvisten!

Hon hade även med sig en flaska rödvin från en vingård i Italien som jag tipsade henne om, eftersom de gör ett av mina absoluta favoritviner. Hon köpte tre flaskor av just det vinet när hon var där förra hösten och har hållit på den tredje flaskan för att ha den till ett speciellt tillfälle. Nu när hon skulle hit packade hon med sig den så att vi kan njuta av den tillsammans. Så himla omtänksamt och fint av henne :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 614
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp