Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även här är det snö i luften! Tyvärr kommer det inte lägga sig, men äntligen är det lite vinterkänsla!
Jo visst, men hade varit skönt att kunna träna med färre än 100+ personer…Du kanske kan försöka träna på att släppa lite på detta? Det låter väldigt jobbigt att fortfarande vara så rädd för smitta!
Men du ska ju skicka alla paket som ska slås in hem till mig ju!! Mvh/älskar att slå in paket och har inga paket att slå in
P.s Grattis i efterskott
Grattis på dagen @LadyCovergirl !
Grattis i efterskott @LadyCovergirl
Oh, grattis @LadyCovergirl! Jag missar alla födelsedagar just nu känns det som!
Vill också tillägga att mycket handlar om att jag inte har råd med all jäkla sjukfrånvaro eftersom vi fortfarande ska vara hemma vid minsta symtom (även om alla inte följer det…). Att bli förkyld per se är jag inte rädd för!Du kanske kan försöka träna på att släppa lite på detta? Det låter väldigt jobbigt att fortfarande vara så rädd för smitta!
Kan förstå det ! Jag kan vare sig sticka eller virka och verkar ha NOLL talang för att lära mig detta...Jag blev glad, alla mina julklappar i år blir hemskickade!
Det där borde jag prova!Smörjt in mina fötter med olivolja, satt på plastpåsar och sockar. Ska ta av dem i eftermiddag, rena dunderkuren för torra fötter på vintern.