Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
De tar inte hand om sina växter här :mad:
16686704225746982360128321610634.webp
 
Men du ska ju skicka alla paket som ska slås in hem till mig ju!! Mvh/älskar att slå in paket och har inga paket att slå in :(
P.s Grattis i efterskott :heart



Oh, grattis @LadyCovergirl! 🥳 Jag missar alla födelsedagar just nu känns det som!


Tack så mycket! :)
 
Du kanske kan försöka träna på att släppa lite på detta? Det låter väldigt jobbigt att fortfarande vara så rädd för smitta!
Vill också tillägga att mycket handlar om att jag inte har råd med all jäkla sjukfrånvaro eftersom vi fortfarande ska vara hemma vid minsta symtom (även om alla inte följer det…). Att bli förkyld per se är jag inte rädd för!
 
Har äntligen en ledig förmiddag. Det blev mycket jobb igår och jag är allmänt jättetrött. Börjar jobba först 13:30 så i morse vaknade jag utan väckarklocka, rastade hundarna på närmsta gräsplätt och sedan har vi bara ätit frukost och slappat i soffan.

För att ändå göra något bra så har jag dock skrivit en lista på saker att göra, och någon form av prio-ordning på sakerna också för att veta vad jag ska sätta igång med när jag väl har energi igen. Har även skrivit en liten shoppinglista, behöver tex en ny brödrost eftersom den gamla bestämde sig för att lukta läskigt bränt så fort man använde den (och jo, den var rengjord så gott det gick).

Imorgon är det bara frukostmöte på jobbet (chefen frågade t.o.m. om någon har allergier eller så för att kunna bjuda på sådant som passar alla. Skulle aldrig hänt på mina tidigare arbetsplatser), därefter blir det mer vila och rejäl skogspromenad. Ska bli så skönt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 614
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp