Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på tillsynsbesök idag. En förskola där både ledning och personal svarade likadant på våra frågor. Stämningen i personalgruppen var varm och god. Och de framhävde flera gånger att de var där för barnens skull.

Fanns absolut inget vi såg som behövde förbättrar eller ändras. Fantastiskt med så engagerad verksamhet. Gick därifrån glad och upprymd. :love:

Men sen däckade jag totalt hemma. Det blev ingen hundpromenad, bara lite lek på tomten. Få ta igen det imorgon.

Imorgon ska jag koka många liter soppa till en vernissage i lokala konstföreningen. Kul att ändå bidra när jag inte orkar så mycket. Får hjälp med att transportera soppan. Orkar nog inte ensam bära den till bilen.

Kom precis hem från lägenhetsstäd. Väckte lite uppståendelse när jag passade på att kila in på Sainsburys på vägen hem och helt sonika parkerade Henry-dammsugaren utanför butiken och sedan inte orkade bära honom utan promenerade längsmed gatan. En lokal taixchaffuör stannade och undrade var jag hade hunden. 😅
Nu ska jag ta ut min riktiga promenadkompis på en kissrunda sedan äta något. Typ vitlöksbröd.

Stack iväg till stallet efter lunch för att ta vara på dagsljuset; blev en halvtimmes körtur i den krispiga luften med min härliga häst 🥰 . Pigg häst som låg på ordentligt i trav och även ville galoppera lite granna 😁, härligt! 😍. Hemma igen efter stallet slängde jag ihop lasagne till middag och så soffhäng med älsklingen till Bonde och Kärlek åt alla 🥰.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
74 75 76
Svar
1 511
· Visningar
40 616
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 074
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 233
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar