Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta hand om dig!Fasiken. Börjar känna mig helt darrig. Ej bs eller liknande. Orkar bara inte vara sjuk imorgon. Eller trilla ihop. Funderar på att gå och lägga mig tidigt och se om det hjälper.
Koffeinfritt, Huvva!Tydligen hade inte städerskan sagt till att nescafet var slut heller annars hade det gått att ta det så länge.
skulle aldrig klara det...jag har extrem matklockaGick och lade mig nyss och insåg just att jag glömt äta middag. Lyckat. Får hoppas på att jag inte blir hungrig inatt.
Min syster är keramiker så det var inte första gången, men första gången med andra liksom. Jättekul var det!Åh! Minns min första kontakt med leran, underbart! Ha en fin lektion.
jag fick höra ett rykte igår att den enda som är kvar som är av den gamla sorten som gör saltglaserat (höganäs-keramik) letar efter en praktikant. För det är bara han kvar....Åh! Minns min första kontakt med leran, underbart! Ha en fin lektion.
Finns många som gör saltglaserad keramik. Lärs till och med ut på både folkhögskolor och på universitetet.jag fick höra ett rykte igår att den enda som är kvar som är av den gamla sorten som gör saltglaserat (höganäs-keramik) letar efter en praktikant. För det är bara han kvar....
Jag har bränt saltugn flera gånger.jag fick höra ett rykte igår att den enda som är kvar som är av den gamla sorten som gör saltglaserat (höganäs-keramik) letar efter en praktikant. För det är bara han kvar....
nä det är väl av den "gamla sorten" om jag förstod det rätt.Finns många som gör saltglaserad keramik. Lärs till och med ut på både folkhögskolor och på universitetet.
Men inte just i Höganäs kanske.
Ät något enkelt? Typ lite banan i plantgurt?Gick och lade mig nyss och insåg just att jag glömt äta middag. Lyckat. Får hoppas på att jag inte blir hungrig inatt.
Koffeinfritt??? Är det inte koffein i nescaffe?Koffeinfritt, Huvva!
Jag med...skulle aldrig klara det...jag har extrem matklocka
Vad är det för hästar? Raser alltså?Har varit ute på promenad med en ponny medan ägaren tog den andra. Aldrig blivit nafsad på så många gånger av en häst, men är ändå förtjust i ponnyn.
Eller hurMen det är ju så gött när det rasslar till i röret