Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckades jobba lite drygt halva dagen i alla fall, men gjorde det hemifrån vilket nog var en bra idé.
Sist på dagen skulle jag ha ett möte. En person från en annan del av Sverige vad nyfiken på ett arbetssätt vi (jag) tagit fram, och vi hade ett inbokat möte för ett par veckor sen. Fick skjuta på det mötet då jag var sjuk då, men idag dök de helt enkelt inte upp? Ganska respektlöst kan jag tycka, men visst jag tänker inte jaga dem om de inte är intresserade längre 😅
 
Strax framme på sjukhuset. Hoppas att den som ska sticka mig är lika flink som förra gången :)
När jag kommit hem ska tvättmaskinen igång och jag måste dammsuga och slå in paket. Oklart vilken av de två uppgifterna som jag avskyr mest :cautious:
Men du ska ju skicka alla paket som ska slås in hem till mig ju!! Mvh/älskar att slå in paket och har inga paket att slå in :(
P.s Grattis i efterskott :heart
 
Lillhund mår bättre idag! ❤️ Så skönt!
Känns nästan helt normal. Ja, förutom att hon löper och antastar sin storasyster mkt ihärdigt för att de ska tillverka valpar ihop.
Jag sade åt henne att hon inte fick klättra upp på sin syrra:
”Jag bara står här och sköter min egen business. Jag har inte alls tänkt göra mer än så här. Känns inte alls konstigt att stå så här i 15 min.” 🙄
95F426BE-67ED-48C0-BEC8-B74BEE3EA45D.webp
 
Hemma efter Klinikbesök med Tant som nu är frikänd. Hon startade gårdagskvällen med lite spontan kolik där distrikt fick komma ur.

Hon är pigg och glad, jag är som en däckad gnu efter att ha varit uppe till 01:00 i natt.
Eftermiddagen ska därför fortsättas, i planläge på soffan sörplandes glögg
 
Hämtade syrrans whippet efter jobbet, sovit en stund, varit på promenad med herr whippet.
Han hoppade nästan in i postbilen som stod på tomgång med dörren öppen - vet inte om det är ett betyg på vistelsen hittills?🙈😅🙃
Apropå nästan hoppa in så stannade en försäljare på gården och gick till bakluckan. Han hämtade varor och kom fram till mig och maken.

Flatten fick syn på den öppna bakluckan och konstaterade -Jippiii, jag ska åka bil :love:

jag rusade dit och lyckades hindra honom från att kraschlanda i lasten med kokosbollar. Hade han lyckats så hade nog hela lasten krossats under glad flat som trampade runt.

Hoppas det lärde försäljaren att inte lämna bakluckan öppen på gårdar med hund :D:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp