Kram om du vill ha....Dammsugning klart. Obegripligt att det finns människor som tycker om det
Nu ska jag slå in paket. Åtminstone lite mer begripligt att det finns folk som tycker om det. Dock bara lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram om du vill ha....Dammsugning klart. Obegripligt att det finns människor som tycker om det
Nu ska jag slå in paket. Åtminstone lite mer begripligt att det finns folk som tycker om det. Dock bara lite
Men du ska ju skicka alla paket som ska slås in hem till mig ju!! Mvh/älskar att slå in paket och har inga paket att slå inStrax framme på sjukhuset. Hoppas att den som ska sticka mig är lika flink som förra gången
När jag kommit hem ska tvättmaskinen igång och jag måste dammsuga och slå in paket. Oklart vilken av de två uppgifterna som jag avskyr mest
Oh! vet när min kaffemaskin blev inkontinent och fick gå hädan.
Kaffemaskinen är död... det här kan bli en jobbig dag idag...
Grattis, grattis även från mig!Tack så mycket
Tydligen hade inte städerskan sagt till att nescafet var slut heller annars hade det gått att ta det så länge.Oh! vet när min kaffemaskin blev inkontinent och fick gå hädan.
Trodde inte jag skulle sakna den så
Ja efter 14.30 rasten är det segt. Men även till frukost.Väntar på att dagen ska ta slut så jag får åka hem. Av nån "underlig" anledning är sista timmen alltid slö och trött. Kallt ute dessutom, -1 men har beställt 2 nya stickade klänningar och en parkas för vintern, längtar tills de kommer
Apropå nästan hoppa in så stannade en försäljare på gården och gick till bakluckan. Han hämtade varor och kom fram till mig och maken.Hämtade syrrans whippet efter jobbet, sovit en stund, varit på promenad med herr whippet.
Han hoppade nästan in i postbilen som stod på tomgång med dörren öppen - vet inte om det är ett betyg på vistelsen hittills?
Men det är ju så gött när det rasslar till i röretDammsugning klart. Obegripligt att det finns människor som tycker om det
Det är alldeles för lite bilder på dina katter i denna tråden, bra att det ökat lite på senaste sidan
Åh! Minns min första kontakt med leran, underbart! Ha en fin lektion.Om två timmar är det dags för min första keramiklektion!