Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis i efterskott.Igår var det full fart hela dagen Blev sjungen för på jobbet och så hade mina kollegor blåst ballonger och köpt chips till mig
På kvällen var jag i stallet och därefter öppnat presenter, ätit chokladtårta och njutit av en ledig kväll
Idag är jag ledig men det är som vanligt full fart. Har bäddat om och förberett tvättmaskinen. Nu ska jag handla mat innan jag ska till Lund för provtagning. Därefter tömma diskmaskinen, dammsuga, boka tid för däckbyte osv.
Förhoppningsvis hinner jag sedan pausa en stund innan dottern kommer hem från skolan
Nu gick min kollega hem pga mådde inte bra. Så då får jag lite mer att göra i alla fallHar typ inget att göra på jobbet, sjukt uttråkad
Grattis i efterskott.
Grattis i efterskott!Igår var det full fart hela dagen Blev sjungen för på jobbet och så hade mina kollegor blåst ballonger och köpt chips till mig
På kvällen var jag i stallet och därefter öppnat presenter, ätit chokladtårta och njutit av en ledig kväll
Idag är jag ledig men det är som vanligt full fart. Har bäddat om och förberett tvättmaskinen. Nu ska jag handla mat innan jag ska till Lund för provtagning. Därefter tömma diskmaskinen, dammsuga, boka tid för däckbyte osv.
Förhoppningsvis hinner jag sedan pausa en stund innan dottern kommer hem från skolan