Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provade sådana för nåt år sedan men blev inte lika imponerad. En märklig smak, mellan gott söt och lite konstig. Men det kanske krävs mer tillvänjning, det var i alla fall något annorlunda än allt annat! Hyfsat dyra när de väl nådde svensk butiksdisk.
Studerar mina filmrepliker. Jag och en kollega ska vara kursledare för en lite omändrad kurs från och med nästa år. Vi har nu blivit ombedda att spela in en film (!) som introduktion/reklam och våra både korta och enkla förslag till repliker har bearbetats av särskilda mediapedagoger till ett helt litet manus.
Min kollega (en man) har av mediapedagogerna placerats vid sitt skrivbord respektive i en fåtölj för att presentera sina inslag. Men mina repliker föreslås spelas in - i köket?! Detta ska alltså inspirera till att anmäla sig till en kurs som handlar om handläggning av tjänstefelsärenden. Jag tänkte att jag kunde hacka lök så tårarna rinner eller röra frenetiskt i en risotto, men kollegan hade en idé om att jag skulle klä mig i kockmössa samt tillaga en fjällripa och sabrera en flaska champagne medan jag hälsar deltagarna välkomna.
Ber Whippishen att ta det lugnt en liten stund till, sen ska vi ut. Det visar sig att detta är det värsta någon nånsin sagt till en liten hund.
Provade sådana för nåt år sedan men blev inte lika imponerad. En märklig smak, mellan gott söt och lite konstig. Men det kanske krävs mer tillvänjning, det var i alla fall något annorlunda än allt annat! Hyfsat dyra när de väl nådde svensk butiksdisk.
Du kan inte lösa upp beslutsångesten genom att binda hälften av vad du först tänkt nu och avvakta med den andra hälften?Joggat, duschat, ätit frukost och sitter nu och gruvar mig för att lämna soffan.
Temperaturen ute börjar sjunka och jag får panik när jag tänker på att snön snart kommer.
Beslutsångest om jag ska binda mina sparpengar nu eller avvakta och hoppas på att räntan höjs…
Tack snälla för detta svar, ska visa honom dettaSvenska covidföreningen har ett bra infomaterial som vänder sig bl.a. till arbetsgivare med information om episodisk påverkan på arbetsförmåga efter covidinfektion samt vad arbetsgivaren kan göra som stöd. Postcovid är ett så himla stort paraply med allt från just att bli förkyld ofta till extremt funktionshindrande tillstånd. Hoppas du får gehör.
Har funderat på det men vet inte.Du kan inte lösa upp beslutsångesten genom att binda hälften av vad du först tänkt nu och avvakta med den andra hälften?