Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom det med Postnord så har de ju en enhet för post med konstiga/felaktiga adresser. Kanske de har ansvar för all sån post. Post och telestyrelsen i Kiruna var det nog det hette.Håller på att försöka lösa ett konstigt paket. Det kom till jobbet i morse och är addresserat till Ms. Pigglywiggly Adressen är superfelstavad. Stobkhokolm, Franche ska det till
Helt otroligt att det kom fram hit
Det är UPS. Har inte öppnat den.Kom det med Postnord så har de ju en enhet för post med konstiga/felaktiga adresser. Kanske de har ansvar för all sån post. Post och telestyrelsen i Kiruna var det nog det hette.
Du ska inte öppna det iaf.
Grattis i efterskott!
Den kräks varm mjölk vilken knapp man än trycker på.....
Kaffemaskinen är död... det här kan bli en jobbig dag idag...
Ok kaos. Paketet som levererades gick att snoka reda på ett telefonnummer till. Även om det satt långt inne.
I andra änden svarar en anställd. "Oj då" svarar hen på när jag berättar om vad som står på paketet. "Så pinsamt, måste jag berätta?" svarar hen när jag frågar varför det står Ms Pigglywiggly
Så ja, inget konstigt med det paketet. Typ... eller nåt. Hen fick behålla hemligheten om Ms Pigglywiggly för sig själv. Alla glada.
Känner att mysteriet bara tätnar nuPigglywiggly ar en kedja med mataffarer i sydostra USA Sedan forsta gangen jag stotte pa det namnet fnissar jag varje gang jag ser en "Pigglywiggly".
Man blir ju nyfiken ska erkännas..Ok kaos. Paketet som levererades gick att snoka reda på ett telefonnummer till. Även om det satt långt inne.
I andra änden svarar en anställd. "Oj då" svarar hen på när jag berättar om vad som står på paketet. "Så pinsamt, måste jag berätta?" svarar hen när jag frågar varför det står Ms Pigglywiggly
Så ja, inget konstigt med det paketet. Typ... eller nåt. Hen fick behålla hemligheten om Ms Pigglywiggly för sig själv. Alla glada.
Läste "vet inte om de var på vinden" och tänkte att det var en konstig grej att dra upp hästarna på vinden för att verka hästarHovis avklarat! Hästarna betedde sig som idioter idag dock, vet inte om de var pga vinden. Nu tillbaka på jobbet i någon timme till innan det blir kvällstjänst i stallet