Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på att försöka lösa ett konstigt paket. Det kom till jobbet i morse och är addresserat till Ms. Pigglywiggly :confused: Adressen är superfelstavad. Stobkhokolm, Franche ska det till :crazy:
Helt otroligt att det kom fram hit :rofl:
Kom det med Postnord så har de ju en enhet för post med konstiga/felaktiga adresser. Kanske de har ansvar för all sån post. Post och telestyrelsen i Kiruna var det nog det hette.
Du ska inte öppna det iaf.
 
Kom det med Postnord så har de ju en enhet för post med konstiga/felaktiga adresser. Kanske de har ansvar för all sån post. Post och telestyrelsen i Kiruna var det nog det hette.
Du ska inte öppna det iaf.
Det är UPS. Har inte öppnat den.
De skulle undersöka saken och ringa upp tydligen.

Mtp att det finns en del problematiska personer här så har jag även ställt den i ett rum i källaren ifall att.
 
Grattis i efterskott! 🥳

Stort grattis i efterskott @LadyCovergirl!

10.png


Tack så mycket :)
 
Ok kaos. Paketet som levererades gick att snoka reda på ett telefonnummer till. Även om det satt långt inne.
I andra änden svarar en anställd. "Oj då" svarar hen på när jag berättar om vad som står på paketet. "Så pinsamt, måste jag berätta?" svarar hen när jag frågar varför det står Ms Pigglywiggly :rofl:

Så ja, inget konstigt med det paketet. Typ... eller nåt. :cautious::D Hen fick behålla hemligheten om Ms Pigglywiggly för sig själv. Alla glada. :angel:
 
Ok kaos. Paketet som levererades gick att snoka reda på ett telefonnummer till. Även om det satt långt inne.
I andra änden svarar en anställd. "Oj då" svarar hen på när jag berättar om vad som står på paketet. "Så pinsamt, måste jag berätta?" svarar hen när jag frågar varför det står Ms Pigglywiggly :rofl:

Så ja, inget konstigt med det paketet. Typ... eller nåt. :cautious::D Hen fick behålla hemligheten om Ms Pigglywiggly för sig själv. Alla glada. :angel:

Pigglywiggly ar en kedja med mataffarer i sydostra USA :angel::laugh: Sedan forsta gangen jag stotte pa det namnet fnissar jag varje gang jag ser en "Pigglywiggly".:D
 
Ok kaos. Paketet som levererades gick att snoka reda på ett telefonnummer till. Även om det satt långt inne.
I andra änden svarar en anställd. "Oj då" svarar hen på när jag berättar om vad som står på paketet. "Så pinsamt, måste jag berätta?" svarar hen när jag frågar varför det står Ms Pigglywiggly :rofl:

Så ja, inget konstigt med det paketet. Typ... eller nåt. :cautious::D Hen fick behålla hemligheten om Ms Pigglywiggly för sig själv. Alla glada. :angel:
Man blir ju nyfiken ska erkännas.. 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp