Det rÀknas vÀl som ob, kris eller katastrof? Kan det verkligen vara tillÄtet att jobba under sÄna förhÄllanden? Hoppas du överlevde dagen!
Kaffemaskinen Àr död... det hÀr kan bli en jobbig dag idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det rÀknas vÀl som ob, kris eller katastrof? Kan det verkligen vara tillÄtet att jobba under sÄna förhÄllanden? Hoppas du överlevde dagen!
Kaffemaskinen Àr död... det hÀr kan bli en jobbig dag idag...
JĂ€kla autokorrekt! Koffeinbrist ska det varaKoffeinfritt??? Ăr det inte koffein i nescaffe?
Welsh kat B och en Welsh mountain.Vad Àr det för hÀstar? Raser alltsÄ?
Kan man ringa facket? Hoppas reparatör kommer snarast.Det rÀknas vÀl som ob, kris eller katastrof? Kan det verkligen vara tillÄtet att jobba under sÄna förhÄllanden? Hoppas du överlevde dagen!
Du kanske kan försöka trÀna pÄ att slÀppa lite pÄ detta? Det lÄter vÀldigt jobbigt att fortfarande vara sÄ rÀdd för smitta!Det som grÀmer mig mest Àr att vi blir sÄ mÄnga! Jag har Àrligt fortfarande munskydd nÀr jag handlar eller Àr pÄ möte med mer Àn typ 2 personer⊠jag kan ju ha det nu med, men kommer vÀl ses som en kuf dÄ.
Absolut Ă€r det koffein i nescafĂ©. Det Ă€r ju vanligt kaffe, bara i pulverform.Koffeinfritt??? Ăr det inte koffein i nescaffe?
Jag vet dem som fryser kaffet av den anledningen. Det dÀr med Koffeinfritt var en autokorrekt sak tydligen...Absolut Àr det koffein i nescafé. Det Àr ju vanligt kaffe, bara i pulverform.
För mig som sÀllan dricker kaffe Àr det den enda praktiska möjligheten att ha kaffe hemma. Mest för att det finns i smÄ förpackningar. Skulle vanligt bryggkaffe finns i hektopÄsar skulle jag kanske byta.
-13.. herregud hÀromdagen hade vi +13. Jag tyckte det var kallt med +2..De bygger om pÄ jobbet och har inte parkeringsplatser klara. Jag har ingen motorvÀrmarstolpe i övernattningslÀgenheten. Bilen börjar bli lite sur nu, -13 tyckte den var kallt dom hoppas att det kommer finnas el i stolparna i december
Hahaha ja vem vet vad för konstigheter folk hittar pÄLÀste "vet inte om de var pÄ vinden" och tÀnkte att det var en konstig grej att dra upp hÀstarna pÄ vinden för att verka hÀstar
Jag blev glad, alla mina julklappar i Är blir hemskickade!à rets julklapp Àr det hemstickade plagget.... Inget jag kommer att ge bort alltsÄ....
Ja, Sverige Àr verkligen ett avlÄngt land vi hade dock +8 i lördags ocksÄ. Men -13 Àr mer normalt för Ärstiden!-13.. herregud hÀromdagen hade vi +13. Jag tyckte det var kallt med +2..