Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kanske hade en annan tideräkning.Klockan 10.00 var jag utanför Hööks
Visa bifogad fil 105641
Du kanske kan försöka träna på att släppa lite på detta? Det låter väldigt jobbigt att fortfarande vara så rädd för smitta!
Vill också tillägga att mycket handlar om att jag inte har råd med all jäkla sjukfrånvaro eftersom vi fortfarande ska vara hemma vid minsta symtom (även om alla inte följer det…). Att bli förkyld per se är jag inte rädd för!
Självklart kan man bli väldigt sjuk av covid, men för mig känns nuvarande risk såpass liten att det känns naturligt att leva "normalt" igen. Annars hade jag inte överlevt livet som småbarnspedagog....En bekant hade covid, var hemma fran jobbet i 1,5 vecka, men har nu jobbat i en manad. Han har fortfarande "brain fuzz" och hosta sa han maste avbryta det han haller pa med flera ganger om dagen. Det ar verkligen inte att leka med.
Har har bade all personal och alla patienter pa sig mask pa alla sjukvards stallen. Som patient kanns det faktiskt bra, jag lar inte bli smittad vare sig av forkylning eller covid vid sjukhus besok i alla fall.
Dessa är inte inridna, men fina körhästar som jag förstått det.Åh, det är en sån (kat B alltså) jag umgås med lite då och då Söt så det förslår och en otroligt fin dressyrponny!