Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådana var vanliga förr. Farmor och farfar har alltid använt sina flitigt, deras är formade som snäckor och är i silver och jag tycker de är så finaVar inne på tumblr och såg en video med en smart grej för ljus, där den släcker ljuset när den kommit ned till en viss höjd. Tyckte att det var smart och kollade kommentarerna, då sajten är internationell så blev jag positivt överraskad av att se en .se länk.
Vekvaka hette grejen, tänkte på att det närmar sig jul och många har stearinljus tända. Tyvärr passar de bara vanliga stearinljus storlekar men kan ju vara smart för säkerheten ändå.
Vi hade alltid sådana på ljusen i huset. De funkar jättebra!Var inne på tumblr och såg en video med en smart grej för ljus, där den släcker ljuset när den kommit ned till en viss höjd. Tyckte att det var smart och kollade kommentarerna, då sajten är internationell så blev jag positivt överraskad av att se en .se länk.
Vekvaka hette grejen, tänkte på att det närmar sig jul och många har stearinljus tända. Tyvärr passar de bara vanliga stearinljus storlekar men kan ju vara smart för säkerheten ändå.
Det går bara snabbare att gå upp om det finns ett varmare rum att klä på sig i.Jag tror det är dags att sätta på lite värme i sovrummet. +12,8 grader är lite för svalt. Inte för att sova, men för att vilja gå upp på morgonen
Ja, det lät lite kallt... Jag sover bra i ca 15 grader, har jag märkt. Just nu är det väl runt 18 grader i huset, men bara 2 grader ute, så det lär säkert sjunka....Jag tror det är dags att sätta på lite värme i sovrummet. +12,8 grader är lite för svalt. Inte för att sova, men för att vilja gå upp på morgonen
Precis. Är det för kallt drar man sig för att gå upp.Det går bara snabbare att gå upp om det finns ett varmare rum att klä på sig i.
Åh, känner verkligen igen mig.Vilken jobbdag! Hjärnan sprängs i tusen bitar.
Fick sån där känsla ”bli väktare igen, enkelt och så lämnar du jobbet när du går hem”.