Gick bort till åkerholmen bakom huset för grannarnas chodsky pes skulle få träna sök, hon är grym på det den hunden så jag var snart "hittad" . Spännande med ett gammalt gravfält där och vi bor bra fint på landet vi .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fruktfabriken.seFruktlåda skulle jag vilja ha. Vart beställer du det?
Banankaka och äppelpaj har jag gjort .äpplemosÅh vad gott! Smörstek äpplen i kanel, gör fruktsallad av alla frukterna och ev. Hacka mörk choklad till, bananpaj m.m finns ju massor
Ja imorse då var det mörkare. Det började med en skock vilda grisar sedan lite senare ett gäng hjortar och avslutades med två rådjur. Allt under 2 mils körning. Men det tillhör vardagen den sträckan vi åker.
”Behöver“? Vilken tönt. Kan han skaffa ett personlighets- och proffsighetslyft asap?Besviken på min konsultation hos plastikkirurg. Var där för att prata om ett ett litet ingrepp som tar 30 minuter men då började han prata om att jag behöver en ansiktslyftning om fem år?! Nej tack.
Hos oss kommer inte flugorna ut levandes. Katterna river ner allt i vägen efter flugjävlarna.Tur att Megara inte behöver jaga för att överleva. Jag har av någon anledning fått in två eller tre stora och äckliga spyflugor som surrar runt högljutt. Megara kollade intresserat först, har slagit lite med tassen (missade grovt) några gånger och nu bryr hon sig inte även om de surrar runt hennes huvud.
Banankaka och äppelpaj har jag gjort .äpplemos
Hos oss kommer inte flugorna ut levandes. Katterna river ner allt i vägen efter flugjävlarna.
Inte så mycket skräck den här gången faktiskt.Skräckblandad förtjusning!
Skönt! De är ju så vackra och mäktigaInte så mycket skräck den här gången faktiskt.
Såg kon på långt håll vid höger vägren och det syntes tydligt på hennes beteende att hon hade smått med sig, så lugn och fin inbromsning och jag stod still med god marginal