Vad gör vi? Del CLXIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
En dag kvar att arbeta denna vecka 😅 NĂ€sta vecka Ă€r jag pĂ„ tre olika förskolor 🙈 Blir intressant att komma ihĂ„g vart jag ska vara och vilken tid 😅😂

Äsch nu lite kaffe och serier en stund, borde trĂ€na idag men det fĂ„r vĂ€nta till imorgon, fĂ„tt min dos av motion under dagen med bland annat dans och omkring springande ute 😅
 
Flugor överlever inte mer en max fem minuter hemma sedan Kajsa flytta in förra sommaren. Vi har alltid haft massor med flugor av nĂ„gon anledning vet inte tror det bor i yttervĂ€ggen i köket. Men sedan Kajsa flyttade in sĂ„ finns det knappt en Ă€nda kvar 😂 Hon jagar allt, hon har till och med lyckas klippa en fĂ„gel pĂ„ balkongen men den rĂ€dda matte ur hennes gap.
 
Precis rensat ut och torkat kylskÄpet, rent och frÀscht inför matleveransen jag vÀntar pÄ :D SÄ jag vÀntar pÄ leveransen, de har till 18 pÄ sig. Egentligen ska jag diska upp sÄ det Àr rent inför helgen och hade lovat mig sjÀlv jag ska diska fram tills den kommer... men disk Àr sÄ trÄkigt och Àr sÀkert viktigt med paus :angel:
 
_20221013_171242.webp

Har trÀffat en fluffrumpa idag :laugh:
 
Chilin blev riktigt god till slut. Skulle varit koriander i, men eftersom jag Àr en av dem som anser att den smakar tvÄl sÄ ersatte jag den med limejuice. Gav den dÀr lilla syrliga friskheten.

Nu ska jag stÀda eftersom jag ska ut till landet i helgen.
 
Sambon jobbar natt för ovanlighetens skull, sÄ jag har köpt hem en pizza, hÀllt upp ett glas vin och bara slappa.

Nej, det ska jag inte alls, för jag har en trÄkig, uselt skriven och alldeles för lÄng rapport att faktagranska. Men kanske den blir lite roligare med pizza och vin.
Efter en flaska vin Àr den jÀtte-rolig :angel::D
DÄ kommer man dessutom pÄ de bra ideérna, som att ta fram en röd markeringspenna och anvÀnda den flitigt, kritiskt och ironiskt :p
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen sÀng i fÀltkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 364
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
62 63 64
Svar
1 273
· Visningar
35 260
Senast: Liten
·
Tjatter Jag har bestÀllt ett mjukisdjur som kallas kÀrleksuttern. Det Àr alltsÄ ett mjukisdjur för vuxna som sover dÄligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vÄr helt nya bil, den Àr 2 dagar gammal. DÄ kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp