Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Månen?
OkBrukar jag aldrig påverkas av, snarare en ond cirkel tror jag, kan inte sova bra, har ingen energi kvar efter jobbet att träna och då sover jag ännu sämre.
Min sambo kanske har någon liten invändning till det. Fast vem vet, han kanske också har en dold poly-banjo-kinkHan är ju grym!!! Go for it!
snacka om miljövänlig flygning...Värre för de som kom till flygplatsen nu på morgonen och först här upptäcker att deras flyg är inställt och att de är ombokade att flyga från Kalmar till Arlanda via Frankfurt(!) ikväll.
Åh dela gärna recept (och mjöl), har en glutenintolerant i familjen
Åh, den såg jag i lördags. Gud vad bra den var, jag blev väldigt positivt överraskad!Precis tittat klart på Världens lyckligaste kvinna. Drog på den i tron på att det skulle vara någon lättsam NY-journalist-chick-flick men oj vilken twist den tog. Hatten av!
Fruktlåda skulle jag vilja ha. Vart beställer du det?Har massor av frukt hemma nu. Funderar på vad jag ska göra av det?
Äpplen, päron, satumas, bananer
Får fruktlåda hem nu 1 gg veckan
Har massor av frukt hemma nu. Funderar på vad jag ska göra av det?
Äpplen, päron, satumas, bananer
Får fruktlåda hem nu 1 gg veckan
Samtalet gick bra. Jag har mvg i ordbajseri så act natural är inte min grej men han verkade nog mest tycka det var härligt. Vågar inte ropa hej än men bara att jag kommit hit är ett stort steg för mig.Sitter i det här vacuumet när jag väntar på att en person ska ringa. Och inte vem som helst, en helt galet viktig person från min framtida bransch.