Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh dela gärna recept (och mjöl), har en glutenintolerant i familjen ☺️

Detta recept: https://www.arla.se/recept/kladdkak...VioZFnuZs-8gj01G6gk1_km6eY6u-FJhoCE1AQAvD_BwE

Jag har använt detta låtsasmjöl:

20221013_062525.webp
 
Tar några djupa andetag innan jag försvinner in i jobb-bubblan igen. Fy vad stressigt och hetsigt det är just nu, det är sådär så att varje arbetsdag både börjar och avslutas med andan i halsen och jag vill strypa min chef ungefär 75% av tiden. Men jag vet att det alltid är såhär vid den här tiden på året (vi publicerar vår största rapport den 1 november varje år) och att "this too shall pass" osv. Det hindrar dock inte stressnivåerna från att vara skyhöga just idag 😅

Vaknade för övrigt till nyheterna att Ryanair ger oss 8800 kr i ersättning för att vi blev 4,5 timmar försenade på väg hem från Portugal förrförra veckan. Vi behövde inte ens slåss om saken, vi bara fyllde i ett snabbt formulär och väntade. Sjukt glad och förvånad, SÅ himla jobbigt var det inte (eller jo det var det just då, vi landade 03:30 istället för 23:10 😴), men vi tackar och tar emot 😀 På tal om flygförseningar alltså (ping @Silver Girl)
 
Har suttit större delen av morgonen med tända ljus och druckit te samtidigt som jag gjort klart ett uppdrag jag hade på jobbet, nu är jag ledig resten av dagen. :up: Kommer sen jobba fredag till fredag resten av kommande vecka, men ska på konferens och har då bokat badkar på rummet så badbomb och en god crémant att njuta av är inhandlad. :D

Hoppas jag får samma rum som sist, det är det största badkar jag någonsin haft nöjet att bada i. :love:
 
Lyckats med konststycket att inte behöva laga någon mat alls idag, beordrade vår vd till att hämta raggmunk och fläsk till lunch och sambon tar med thaimat till middag.

Någon nytta ska de göra, karlarna. (Läses med Tabita-röst. För Tabita är min spirit animal idag.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 363
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 255
· Visningar
34 941
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp