Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, såg det nu med. Så himla tråkigt. RIP Robbie Coltrane.Läste just att ”Hagrid” gått bort
Idag har det gått en vecka sedan min fina häst fick avlivas. Och det märks. Haft ångest hela dagen och saknaden är stor. Känns så overkligt att han är borta.
Men livet fortsätter, även om jag haft svårt att föreställa mig att det skulle det.
Visa bifogad fil 103023
Idag blir en lång dag. Ska vara på hembesök 30 mil hemifrån med start kl 15
Just det @parellikusken du kanske kan hjälpa mig med tips! Mina män äter inte kött. Därför ska moussakan vara veg. Förra gången gjorde jag den med sojafärs. Tycker den blev lite…lös? Funderar på om quorn kan vara bättre dvs. något torrare kanske?
Gröna linser kanske?Just det @parellikusken du kanske kan hjälpa mig med tips! Mina män äter inte kött. Därför ska moussakan vara veg. Förra gången gjorde jag den med sojafärs. Tycker den blev lite…lös? Funderar på om quorn kan vara bättre dvs. något torrare kanske?
Ja! Perfekt kombo ju! Ändrar mig till det.Jag har ätit med linser i, blandning av röda och beluga tror jag. Gott iaf! Och inte överdrivet simmigt.