Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är det väl för bövelen ännu viktigare att ni inte gör er roliga på hans bekostnad!
Jag må reagera, mest för att dina ursäkter väldigt starkt påminner om de barn som utsätter andra för mobbning.
När det gäller att driva med andra är jag väldigt mycket hellre en "grå, trist människa" framför någon utan förståelse för omgivning och hur ens agerande påverkar i det stora hela, dvs normalisera detta beteende.
Det är precis detta jag försöker motverka. Varje dag!
De är han som drar igång allt , 90 %av tiden han är hos oss på dagarna är jag i en helt annan lokal ... Sen är det inte varje hellre jag hör detta här hellre från han .

Sen är de bara snusk snack från hans sida . När man får höra från han eller hur visst kan man göra så med tjejen , de har jag fått höra från vänner, de är ok att leka med känslor

Så vi mobbar inte

Du är välkommen till oss och motverka problemet om du ser de som ett stort problem


Vi tillrättavisar han med , vad som är rätt fel . Tillrättavisar han när där är praktikanter
 
Ä n t l i g e n har jag fått hämta bilen från verkstaden 🥳

Mindre roligt att fylla den nya tanken dock, men väldigt nödvändigt för tanklampan (som aldrig lyst sålänge bilen varit i min ägo 😅) lyste ilsket 😬

Visa bifogad fil 102982

Min forsta reaction var, "VA jag betalar mer nar jag tankar fullt!" men sa kom jag att tanka pa att att jag tankar 30 GALLON ... som ar 134 liter och betalar 1500 sek ... sa trots att jag ar super irriterad over bensinpriser sa ar det fortfarande inte i narheten av era priser.
 
Skulle uppskatta om du inte PMar mig med äckliga stories om den stackars snubben.

Uppenbarligen är du lika gränslös som honom så lägg av.

Även jag skulle uppskatta om du slutade skicka gliringar via PM. Stå för det du skriver.

Inte första gången @myzzan drar det vidare i PM, jag fick en rant om politik innan valet :grin:
 
Jag forstar confusion ... sa har ser orginal inlagget ut. :p Vilken smilie syftast det pa?

Screen Shot 2022-10-14 at 10.02.59 AM.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 378
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 313
· Visningar
36 342
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp