Lagar flygande Jacob och dricker rödvin.
En bra fredag
En bra fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det står att den betyder "smiling face with tear".Nej,den betyder att man rodnar
Skriver jag ”rörd” kom den uppNej,den betyder att man rodnar
På min står det blushNej, det står att den betyder "smiling face with tear".
Skulle uppskatta om du inte PMar mig med äckliga stories om den stackars snubben.Han är som han är denna killen
Det är väl ingen tear härNej, det står att den betyder "smiling face with tear".
Det här är blush , det här är smiling face with tear som frågan gällde.På min står det blush
@Mia_RJag är smiley-dyslektiker. Vad betyder denna?
Läs #238.
De är han som drar igång allt , 90 %av tiden han är hos oss på dagarna är jag i en helt annan lokal ... Sen är det inte varje hellre jag hör detta här hellre från han .Då är det väl för bövelen ännu viktigare att ni inte gör er roliga på hans bekostnad!
Jag må reagera, mest för att dina ursäkter väldigt starkt påminner om de barn som utsätter andra för mobbning.
När det gäller att driva med andra är jag väldigt mycket hellre en "grå, trist människa" framför någon utan förståelse för omgivning och hur ens agerande påverkar i det stora hela, dvs normalisera detta beteende.
Det är precis detta jag försöker motverka. Varje dag!
Det var ju det jag gjorde o även visade i inlägget ovanLäs #238.
Fast det var ju inte utan i inlägget som @Araminta citerade och frågade vad det betydde!Det var ju det jag gjorde o även visade i inlägget ovan
Även jag skulle uppskatta om du slutade skicka gliringar via PM. Stå för det du skriver.Skulle uppskatta om du inte PMar mig med äckliga stories om den stackars snubben.
Uppenbarligen är du lika gränslös som honom så lägg av.
Ä n t l i g e n har jag fått hämta bilen från verkstaden
Mindre roligt att fylla den nya tanken dock, men väldigt nödvändigt för tanklampan (som aldrig lyst sålänge bilen varit i min ägo ) lyste ilsket
Visa bifogad fil 102982
Jag arbetar med barn i åk 4-8 (med funktionsVARIATIONER som speciallärare.) Inte med vuxna människor som inte kan bete sig.Du är välkommen till oss och motverka problemet om du ser de som ett stort problem
Skulle uppskatta om du inte PMar mig med äckliga stories om den stackars snubben.
Även jag skulle uppskatta om du slutade skicka gliringar via PM. Stå för det du skriver.
Åh, fler än jag som råkat ut för mail, när man står på sig..Skulle uppskatta om du inte PMar mig med äckliga stories om den stackars snubben.
Var inte ledsen för min skull, jag är inte fullt lika vän som här ute, när folk skickar dumheter i mailen..Även jag skulle uppskatta om du slutade skicka gliringar via PM. Stå för det du skriver.